Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet hoe je je gedraagt, maar soms als je maar een beetje 'raar' bent wordt je al gauw het pispaaltje. En voor jezelf opkomen is zeker als onzekere puber niet altijd even makkelijk. Waarom vinden die 'vriendinnen' dat je zeikt? Is er een gegronde reden voor of zijn ze expres gemeen tegen je? Als jij weet dat je niks fout hebt gedaan en helemaal staat achter wie je bent en wat je doet kunnen die meisjes je niks maken. Ik bedoel: Als zij stom tegen jou doen terwijl jij niks fout doet, is het helemaal niet erg om ze niet meer als vriendinnen te hebben. Anyway, ik denk dat dit topic beter op Psychologie past, dus ik verplaats 'm even.
|
![]() |
ik sluit me aan bij FA en Volk. Sommige mensen willen dat iedereen netjes hetzelfde is en denkt, als je anders bent dan gaan ze je naar behandelen. Wees jezelf en denk er aan dat jij schijnbaar meer hersenen hebt dan de rest omdat jij wel voor jezelf kan denken XP
btw, voor jezelf opkomen. Al is het maar zodat je jezelf beter voelt, maar mij hielp binnensmonds vloeken XP ze hoeven het nieteens te horen (of juist wel maar doe het dan niet binnensmonds ![]() |
![]() |
|
Natuurlijk zijn vrienden die niet aanvaarden wie je bent geen echte vrienden. Maar je zegt ook dat mensen zeggen dat je zeikt. Jij zegt dat ze dan bedoelen dat je te veel praat. Kun je dat uitleggen? Want ik krijg zo'n gevoel dat de rest om je heen vindt dat je een te negatieve instelling hebt. Misschien kun je daar iets aan doen? (Als ik het helemaal verkeerd heb opgevat, moet je deze post maar negeren
![]()
|
goed nieuws! voor jezelf opkomen valt aan te leren. Lees je eens in op het onderwerp assertiviteit (zoek het bijv eens op via google). En je bent nooit te oud om te leren. Verder sluit ik me aan bij FA en trimm trabb
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |