Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is verschrikkelijk kut imo. Tenzij je stabielere handen hebt dan een neurochirurg is accuraat richten met dat ding onmogelijk, combineer dat met de halve seconde vertraging en je hebt een leuke gimmick waar je na een half uur op uitgekeken bent. (als je tennis speelt moet je dus een halve seconde voordat het balletje er daadwerkelijk is meppen, lekker realistisch)
Een game als Wii-sports speel je niet door daadwerkelijk te doen alsof je bowlt maar je maakt gewoon een kleine beweging met je pols en tadaa, je gooit een strike. Grafisch gezien is het echt compleet achterhaald en als games worden geplugd vanaf een PS3 of een Xbox360 dan krijg je een telefoontje van 1999 met de vraag of hij zijn spel terug mag. Daarnaast zijn developers die een volwassen game op de Wii uit willen brengen heel erg krampachtig aan het proberen om het kinderimago te ontworstelen met dramatische resultaten tot gevolg. En je kan echt onmogelijk 6 uur zitten te gamen door met je armen te wapperen, je wordt daar nogal scheel van na een tijdje. Maar goed, als je 13 bent en graag Hannah Montana (oid) games wilt spelen dan is het echt iets voor jou.
|
De Wii is eigenlijk dit: een heleboel ruk games met hier en daar prachtige games die nergens anders aan zult treffen, maar die niemand kent omdat de bekendste games de rukgames zijn. Tja. En je hebt natuurlijk de Nintendo-games (Mario, Zelda, Metroid, Fire Emblem), die zijn natuurlijk altijd goed.
De Wii is eigenlijk gewoon vooral een goede console voor naast de Xbox360 of de PS3. Games als Zelda, Mario, Muramasa, Fire Emblem en Okami (die laatste is ook voor de PS2, maar alsnog prachtig) zou ik toch echt niet willen missen! WiiWare heeft ook een aantal mooie dingen (LostWinds en World of Goo bijvoorbeeld), maar daarvoor moet je wel internet hebben. Maar als ik alleen een Wii had zou ik me vervelen. Ben blij dat ik gewoon en een Wii en een Xbox 360 heb. Offtopic: Of je koopt gewoon een GameCube, kan je gelijk al die andere consoles vergeten imo. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kwalitatief gezien komen er maar weinig goede spellen uit voor de Wii en de graphics zijn ook nog eens zwaar inferieur dus daarom; kutconsole. |
![]() |
|
De Wii is complete bagger. Nintendo wilde ontwikkelaars aanzetten tot het maken van innovatieve games, maar in plaats daarvan zitten we nu dus met al die casual troep. Dat plaatje van Reverend zegt zo'n beetje alles wat hierover te zeggen valt
![]() Daarnaast heb ik ook een gloeiende chlamydiakuthekel aan besturingssystemen/interfaces (op consoles) die je niet met een normale wired controller kunt navigeren. Samen met de totale waardeloosheid van de Wii-mote/Nunchuck, werpt dit voor mij een enorme barriere op als ik dat kreng wil opstarten.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een Wii gekregen met Kerst. Ik heb even wat Sports Resort gespeeld en toen New Super Mario Bros gekocht. Die speel ik al wat vaker. Die vind ik ook erg leuk. Nu heb ik ook Mortal Combat en TNA gekocht, maar daar moet ik dus eerst instructies volgen voor ik een fatsoenlijke move kan doen, en daar heb ik nog niet zo'n zin in. Maar ik heb sowieso niet zo'n zin in gamen tegenwoordig, dus mijn PS3, PC en Wii staan eigenlijk maar wat te staan. Draait wel weer bij. Waarschijnlijk zit ik weer de hele zomer binnen omdat ik dan net wil gamen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die Hanna Montana games, tja, jammer dat die er zijn, maar dat verandert niets aan het feit dat Mario Galaxy bijvoorbeeld fantastisch is. Verder hoef je ook echt niet de hele tijd met je armen te wapperen en als je Wii Sports speelt is het juist tof om een beetje actief te spelen, ook al kan 't ook zittend op de bank met een zwiepje van je pols... Maar ja, als je het niet leuk vindt, dan vind je het niet leuk, zo simpel is 't ![]() |
![]() |
|
De WII is leuk om met een grote groep te spelen, je kunt het ook alleen spelen maar dan is het wat minder. Ik heb hem zelf ook alleen wanneer ik hem aan heb staan hou ik er ook snel mee op omdat ik het alweer genoeg vindt voor vandaag omdat ik dan meestal alleen aan het spelen ben. De WII is ook niet egt een top kwaliteit beeld vergeleken met de XBOX 360 of de PS3, maar de WII is ook eerder omdat het gezellig is om samen te spelen
![]()
|
Ik zit echt die reacties te lezen en dan denk ik echt wtf! Iedereen hier kraakt de wii af alsof het gewoon een stukje plastic is. Ik denk persoonlijk dat de wii beter is dan de meeste computers hier. Oke, er zitten wel een paar kut spellen op. Toch is het grootste deel van de spellen juist leuk. Dat jullie nou liever een kogel door iemands kop rammen betekent niet meteen dat zij dat ook wil. Ik denk juist dat de wii goed is. Het is eens wat anders dan normaal. De meeste spellen zijn van die avontuur spellen en als je die op de ps3 of xbox360 wil spelen kan je het ver gaan zoeken want die zal je bijna niet vinden. Persoonlijk vind ik dat je de wii gewoon moet kopen. Ik ben on ieder geval
blij dat ik toen mijne heb gekocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat Dobermann hier veel beter op kan antwoorden. |
![]() |
|
Ik ben ook wel blij met de mijne, er zijn een aantal spellen die ik gewoon heel fijn vind. Mario, zelda, Okami etc en in multiplayer dingen als mario kart, super smash etc. Die sportspellen vind ik dan weer niet veel aan. Het scheelt dat ik ook niet zoveel tijd om te gamen heb, dus ik kom er redelijk mee uit. Maar het is wel jammer, het echt leuke aanbod is niet heel groot. Als ik meer zou willen gamen zou ik er waarschijnlijk een ps3 of xbox bij willen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Games |
Fifa 11 VB# | 15 | 26-10-2010 12:12 | |
Games |
[PS3/Xbox360/PC] NBA 2K10 Tekster | 25 | 09-12-2009 14:45 | |
Games |
Wii, X-Box 360 of PS3? Eye of Sauron | 59 | 14-06-2008 14:09 | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 |