Advertentie | |
|
![]() |
|
bios is als het goed is iets als f11 of f12 of f4, staar erbij bij je boot logo ( van de makers van de laptop) anders kun je zoiets als een knoppix live cd downloaden of je windows herstel cd gebruiken.
|
Verwijderd
|
Zo te merken is je explorer.exe kapot en hiervoor moet je waarschijnlijk een reparatieslag draaien door op te starten vanaf de installatie CD van Windows XP.
http://www.windows.hccnet.nl/tips/2004/tipjan2004.htm |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als je in veilige modus bent, dan gewoon op start klikken en dan bureau accessoires en dan systeemwerkset en dan systeemherstel.
(of iets in die richting, heb hier geen xp om te kijken hoe het precies heet) met systeemherstel raak je iig geen bestanden kwijt. maar het staat niet altijd op iedere computer aan, maar je kan het altijd ff proberen.. |
![]() |
|
Wat je ook kan doen is maak een bootable usb stick met daarop linux/windows besturingsysteem.
(tip: maak gebruik van grub4dos en hiren bootcd). Laat je laptop daarmee opstarten starten, kopieer explorer.ex_ uit de i386-map van een windows installatie cd, pak het bestand uit met expand en kopieer het bestand naar je windows map.
Laatst gewijzigd op 05-05-2010 om 12:03. Reden: foutje in een zin |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
pff, nu heb ik xp geinstalleerd op de D schijf, deze staat op de C schijf.
Nu heb ik op de C schijf geen taakbalk, en op de D schijf heb ik geen internet omdat de wireless shit drivers niet zijn geinstalleerd. Daarnaast zat ik te denken, kan ik niet gewoon de explorer.exe van de windows van D schijf nemen, en die van de C schijf verwijderen en vervangen van de explorer.exe van D schijf? Of is dat onmogelijk. De versies zijn wel verschillend namelijk, home/pro, nederlands/engels. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 | |
Software & Hardware |
Probleem met taskbar in Windows XP... Verwijderd | 2 | 21-04-2007 17:04 | |
Software & Hardware |
[Ubuntu] Partitie delen met Windows XP (Prof) Vince | 19 | 26-11-2006 16:24 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Systeem-crash flamez | 10 | 14-10-2004 16:58 | |
Software & Hardware |
Geraak niet meer aan files Windows XP be062603 | 17 | 14-07-2003 16:56 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Krijg windows Xp niet ogestart, geeft telkens een blauw scherm Verwijderd | 15 | 01-06-2002 00:16 |