Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat ik er ook zo'n soort gevoel bij had, maar dan zonder de man-vrouw verhouding. Eerlijk gezegd zou ik nooit op die verhouding uitgekomen zijn, want ik had het gevoel dat er in het gedich meer dan ééns van spreker werd gewisseld. Nu ik beter begrijp waar het gedicht over gaat vind ik het gedicht mooier dan eerst. Ik vind dat je een interessante manier van schrijven heb, zoals ik al zei, het heeft iets eigens! ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, ik kan het moeilijk plaatsen, ook met uitleg erbij. Het gedicht leest prettig, het is heel verrassend, en origineel, terwijl het onderwerp dat niet zo heel is. Verder ben ik het vooral met Geel eens, al had ik nergens het idee dat er van spreker gewisseld werd. Ik vind het mooi, zonder dat ik goed kan uitleggen waarom. Technisch kan ik er weinig over zeggen, volgens mij ben jij veul beter in dit soort gedichten en weten waar de spaties en de komma's moeten en er was niets dat me echt stoorde.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor jullie reacties!
![]() @ Dingaantouwtje, ik zal eens iets met streepjes of slashes proberen. Zelf vind ik het heel makkelijk lezen maar dat is natuurlijk omdat ik weet wat er staat. @ Geel: wel, de man-vrouw hoeft natuurlijk niet per se, het had ook over twee mannen kunnen gaan of over twee vrouwen, maar het is wel ontstaan uit het cliché beeld van een man die een vrouw voor zich probeert te winnen, vandaar. Ik vind het een heel groot compliment dat het zo eigens overkomt. @ Etmakas: het was ook de bedoeling om een totaal onorgineel onderwerp een ''twist'' te geven, en blijkbaar is dat wel gelukt. ![]() ![]() |
![]() |
|
|