Ik ben echt heeel slecht in duits, en nou wou ik vragen of iemand mijn stukje kan vertalen want ik heb donderag al duits tentamen. ik weet het, tis heel kort dag maar goed niet geschoten is altijd mis. nou hier komt het
Hallo ik ben....en ben 15 jaar oud. Ik woon in rotterdam en ben hier ook geboren.
Thuis woon ik samen met mijn moeder en stiefvader in een rijtjeshuis. Mijn ouders
zijn gescheiden. Ik ben enigskind en vind dat eigenlijk niet zo erg.
Mijn kamer is op de 2e verdieping en is best groot. Ik heb een tweepersoonsbed een
kast een bureau met laptop en een tv in mijn kamer. Op de ene muur heb ik een grote
graffiti met mijn naam. Daar krijg ik vaak complimentjes op. Mijn andere muur is mintgroen
en hier hangen fotolijsten en planken met daarop mijn gewonnen bekers en medailles.
Mijn hobbys zijn paardrijden en shoppen. Ik heb een eigen paard, hij heet Dancer en
is 13 jaar oud. 1 Keer in de maand hebben we wedstrijd en als ik zenwuachtig ben
wordt hij dat ook, en gaat het meestal slecht. Hoe rustiger ik ben hoe beter de wedstrijd dus
zal verlopen. Dat maakt paardrijden voor ons een teamsport!
In het weekend ga ik graag naar de stad om te shoppen met vriendinnen. We hebben dan
de grootste lol. En eten vaak mac donalds.
Mijn examenvakken zijn nederlands, engels, duits, wiskunde, economie en biologie.
Mijn lievelings van is nederlands en mijn minst leuke vak is economie. Natuurlijk hoop
ik dat ik slaag dit jaar, dan wil ik de opleiding SPW4 doen, en uiteindelijk wil ik kinderpsychologe worden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou dit is het stukje wat ik in gedachte had...alleen heeft nu iemand mijn stukje in het duitsin gedachten?!
Ik hoop het echt!
groetjes vann een slecht talige duitser
|