Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2010, 08:27
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Goedemorgen allemaal,

ik ben enigszins nieuwsgierig naar hoe het voor een vrouw voelt om het te doen met iemand die een kromme penis heeft. Iemand ervaring met zowel recht dan wel met een afwijking naar links, rechts, boven of onder?

En indien dat het geval is, wat voelt het fijnst? Zijn bepaalde standjes niet mogelijk als iemand een halve kurkentrekker tevoorschijn haalt?

Ik ben benieuwd.
Oud 26-05-2010, 09:45
Volk
Volk is offline
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die helemaal recht was. Ze hadden allemaal wel een afwijking. Voor mijn gevoel maakt het niet zoveel uit. Alleen als ie erin gaat voel je dat ie via een kant naar binnen gaat. Maar voor de seks zelf maakt het geen verschil. (denk ik, want ik ben dus nog nooit een helemaal rechte penis tegen gekomen)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 10:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Heb wel eens eentje met een behoorlijke afwijking naar boven gehad, was wel fijn als hij bovenop ging, kon hij beter bij m'n g-spot... Op z'n hondjes stak hij dan alleen weer net de verkeerde kant uit

Verder heb ik allemaal piemels gehad die of iets krom waren, of gewoon iets naar rechts of links hingen, maar nog nooit eentje die perfect recht was en ook in het midden hing ofzo Natuurlijk merkte ik verschil tussen die piemels, maar nooit echt gevoeld of ze kromming naar rechts of links hadden als 'ie er eenmaal in zat... Elke piemel is gewoon anders
Oud 27-05-2010, 14:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb eigenlijk alleen heel rechte gehad dus ik zou het niet kunnen zeggen. Ik heb wel kromme gezien en dat vond ik erg lelijk, maar ik weet niet hoe die zouden moeten voelen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten