Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind de eerste en de tweede heel mooi, bij de derde is het jammer inderdaad dat ie een beetje scheef is, de vierde is niet zo boeiend, en de vijfde, die lucht
![]() ![]()
|
![]() |
zijn standaardkader in de fotografie. Jullie zijn de eersten die er over klagen
![]() Over foto 3: Ik neem geen statief mee in een museum. Ik ben niet gek. Dus hij kan wel IEEETSSS scheef zijn. Over 2: Das geen scooter, leipos ![]() Wat is er mis met photoshop? Een foto is een beetje veranderd aan contrast. Maar dat moet kunnen vind ik. Filters op de lens veranderd de foto ook totaal. Dus dat vind ik het zelfde..... Filters passen ook niet op mijn digicam. Verder totaal zuivere foto`s
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
LOL, iedereen praat elkaar na..........
Ik gebruik Photoshop als anderen filters gebruiken. Ik verneuk de hele foto niet, maar ik haal wel eventueel een foutje er uit of pas het contrast iets aan. Zoiets doen filters ook......... dus boeiuh... tis ook digitale fotografie
|
![]() |
my 2 cents,
Versie van DarkCat vinnik idd een zware verneuking van de orginele foto. Eerste en tweede vind ik het beste, met name de tweede. Laag vanuit het "gras" met zo'n mooie lucht er achter is meestal mooi. Bij de eerste foto is vooral het silouett(hoe schrijf je dat?) mooi van de bomen, met natuurlijk de prachtige lucht er achter. Deze foto vind ik trouwens net net niet, het is net geen proffesionele foto zegmaar, denk dat dat komt door de compositie van het geheel.. De vierde foto is ook wel mooi, het idee is mooi en de omgeving ook enzo. maar de compositie ofzo is het net niet helemaal waardoor de foto niet lekker oogt. (hoe zeg je dat?) mm de derde en laatste foto vind ik niks aan. niet-mijn-smaak. Toch wel een van de beste foto's die ik hier voorbij heb zien komen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|