![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Wat zijn sommige twintigers toch ouwe zeuren. Als twee veertienjarigen elkaar leuk vinden, denken er klaar voor te zijn en er zin in hebben, laat ze dan toch vooral experimenteren! Al doende leert men, en niet door belerend en neerbuigend commentaar te geven en op de vingers te tikken.
Zulke houdingen van jongvolwassenen kon ik zelf totaal niet uitstaan toen ik een puber was. Hadden jullie dat dan niet, of zijn jullie dat al vergeten? Verder lijkt het me duidelijk dat TS niet óns om toestemming vraagt, maar bezorgd is of het legaal is. Maak je geen zorgen, tenzij jullie hele conservatieve of (streng)gelovige ouders hebben, want dat zou wel een probleem kunnen zijn. Nuttige link: http://www.mobiel-pleegzorg.nl/hoezi...001/hoe016.htm Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-03-2010 om 14:19. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ging niet op een forum om toestemming vragen dus wat dat betreft ben ik het dan wel weer eens met je eerdere post: Als je om toestemming komt vragen, kan je beter nog even wachten. ![]()
|
Ik denk dat als jij of je vriendin geen aangifte doen van wat jullie hebben uitgespookt, alles mag (mits jullie daar allebei mee instemmen). Als jullie denken dat jullie er klaar voor zijn moet je vooral doen wat je niet laten kan, lijkt me.
|
Verwijderd
|
eeh, ik was ook 14?
zolang het maar goed voelt, en je vriendin het ook wil is het goed. ik snap ook niet waarom iedereen zegt dat het niet op je 14e mag? dat bepaal je toch lekker zelf? sex is geen misdaad ofzo, het is gewoon een lekker gevoel en als je het beide wil is er niks aan de hand toch? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yeah, 14 is geen rare leeftijd (meer) om voor het eerst sex te hebben. Maar zoals je het topic leest is dat feit nog niet bij iedereen doorgedrongen. Wel is het zo dat je op je leeftijd moeilijk lange termijn gevolgen kan overzien, ook al denk je dat je dat prima kan. Word of advice; doe het dus wel veilig, óf gewoon niet. En natuurlijk alleen als zelf je keuze hebt gemaakt, en het niet doet omdat.. nouja, hij zo graag wil, of je de eerste wil zijn van je vriendinnen ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
De vraag is meer: Is het verstandig? Wordt je er echt gelukkig van? Hou je er iets aan over (SOA, trauma, whatever)? Klinkt logisch? Vroeger deden die vragen er niet toe. Eerste keer deed pijn, je had je man maar te bedienen in bed. Je deed sex niet voor het leuk, maar voor de kinderen en tegen de tijd dat je er drie had, was je wel gewend om het te 'doorstaan'. Andere tijden, andere vragen, andere overwegingen. Als je mij vraagt: is 14 een goede leeftijd? Dan zeg ik zelf gewoon nee, ZEKER als je het op een forum komt vragen. Als je er klaar voor bent, gebeurt het vanzelf. Dat betekent niet dat ik niet door heb dat er jonge kinderen van 14 met elkaar liggen te zotzooien.
|
Doe gewoon wat je wilt en niet laten kunt, als je gevoelens en hormonen zich niet in kunnen houden, ga vooral je gang! Maak het ook niet zo'n zwaar onderwerp, het is maar seks. Iedereen doet het, of je nou 21 of 12 bent.
Succes en veel plezier, doe het wel veilig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet de leeftijd van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of een geldboete van de vijfde categorie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sex tussen een volwassene en een kind is verboten, remember that. ![]() En on-topic; dat je de vraag hier stelt doet mij denken dat jullie nog even moeten wachten, kijk of je haar met een paar maand nog zo leuk vind... wie weet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van de eerste keer kun je ook zwanger raken ![]() Maarehm.. je moet het eigenlijk zelf weten, maar doe het wel als je echt zeker weet dat ze er klaar voor is. Ik was ook 14.. maar wilde eigenlijk niet, maar werd gechanteerd =.= en daarom heb ik er nu spijt van dat ik toen niet gewoon ben weggegaan, dus denk er eerst goed over na ![]() Trouwens, de wet heeft er niets over te zeggen vind ik, tenzij het idd pedofilie is, want het is gewoon iets natuurlijks, als we ermee zouden moeten wachten tot we bejaard zijn waarom zijn we dan al zo snel vruchtbaar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |