Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 17:24
Eva88
Eva88 is offline
Hee allemaal!

Ik zit nu in mijn eindexamenjaar vwo, en heb eindelijk besloten volgend jaar een tussenjaar te nemen! Het rechten studeren schuif ik op naar volgend jaar; eerst wil ik een jaar (ong. 9 maanden) creatief bezig zijn (muziek&kunst). Dit wil ik in Engeland doen, het liefst in (de buurt van) Londen.
Nu heb ik alleen moeite met het vinden van iets (opleiding, wat dan ook) dat hierop aansluit - wat toch wel zo handig is (opzich). Op het internet lukt het me niet; ik blijf maar terugkomen bij organisaties die alleen projecten aanbieden in de vorm van vrijwilligerswerk, stage en talen leren etc.
Nu hoopte ik op deze manier meer te weten te komen. Zijn er mensen met dezelfde wens/ideeen, tips, of ervaring op dit gebied? Ik vind het ontzettend fijn als jullie iets van je laten horen!

Groetjes Eva
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2010, 17:41
WAT
WAT is offline
als je dit geweten had in december had je kunnen inschrijven voor een foundationyear op een engelse uni....
Voor de rest zou ik het niet snel weten, maar als je naar ucas.com gaat kun je misschien nog meedoen....
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 08:26
Verwijderd
http://www.gsmd.ac.uk/music/ guildhall school of music. Zit in London
http://www.ram.ac.uk/pages/default.aspx royal academy of music. Ook in London

Daar kun je kijken of ze aanbieden wat jij zoekt. Maar dit zijn conservatoria op hoog niveau. Als dat niet is wat je zoekt, kun je er misschien wel lessen kopen van de docenten van je voorkeur.
Vergis je niet, London is duur. En alleen voor een tussenjaartje naar een dergelijk instituut te gaan, zonder dat het echt rendement oplevert voor je eigen toekomst is een (m.i.) suffe geldverspilling, als je toch rechten gaat studeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten