Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2010, 20:10
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
wat zijn nou goede standjes die je kan doen als je nog niet zo heel ver bent in seks
en wat zijn echt lekkere standjes??
en met welk standje kan je het meisje het snelst laten klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 20:57
DmCraanen
DmCraanen is offline
Varieert van persoon tot persoon uiteraard. ik vind vriendin bovenop het leukst, en die is nog makkelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:27
Dvine
Dvine is offline
Ligt net aan wat je lekker vind en wat je vriendin lekker vind. Wij wisselen nogal wat af, maar ik bovenop is het lekkerste. Voor hem, maar ook voor mij.
Oud 13-05-2010, 23:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een standje waarbij je hoofd tussen haar benen zit, daar komt ze sneller van klaar dan een standje waarbij je heupen tussen haar benen zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 08:50
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
aan zoiets zat ik ook al te denken maar echt serieus antwoord is dit niet he..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
een standje waarbij je hoofd tussen haar benen zit, daar komt ze sneller van klaar dan een standje waarbij je heupen tussen haar benen zitten.

Dat is wel waar, trouwens. Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van penetratie, terwijl de meeste dat toch wel kunnen van beffen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:23
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
in je andere post zet je dat je vriendin pijn heeft, dus dit standje is daarvoor NIET geschikt (:
mochten jullie al wat verder zijn, is dit aan te raden;

gewoon missionaris, alleen dan leg jij je hoofd naast haar hoofd, doet je linker arm zo achter haar hoofd, en je rechter arm, ook ergens, zodat je der echt vast hebt. en dan penetreer je zo hard mogelijk, zo snel mogelijk. met je armen kun je haar ook naar onderen duwen, en met je 'stoot' duw je haar weer hard en snel naar boven.
mijne word er wild van (: is wel lastig om langer dan 30 seconden vol te houden xD

beffen; hou die benen vast, en als ze zegt; stop, stop, gewoon doorgaan, maar dan wat minder heftig. beffen doet nooit (hele erge) pijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 12:29
Verwijderd
....als ze zegt "stop stop" meteen kappen, of je moet een safeword hebben Mafkees. Alsof je geen andere redenen kunt hebben om te willen dat iemand stopt. Bah bah.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 12:45
Volk
Volk is offline
Citaat:
I disagree!

Over het algemeen is het zo met seks en standjes dat die vanzelf komen. Je hoeft niet van te voren een lijstje met standjes te bedenken en die af te werken. Gewoon doen wat goed voelt en dan gaat het vanzelf. Zeker als je je op je gemak voelt bij elkaar zal het op een gegeven moment vanzelf gaan, dan ben je bezig met nieuwe standjes zonder dat je het doorhebt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 15:23
rubenblom
rubenblom is offline
www.sexwoordenboek.nl/standjes.html

jongens, hij wil gewoon standjes weten, niet precies degene jullie fijn vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 15:25
Volk
Volk is offline
Citaat:
www.sexwoordenboek.nl/standjes.html

jongens, hij wil gewoon standjes weten, niet precies degene jullie fijn vinden.
Hij wil lekkere standjes weten, dan kunnen wij alleen vertellen wat wij vinden dat lekkere standjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 21:39
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:

Dat is wel waar, trouwens. Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van penetratie, terwijl de meeste dat toch wel kunnen van beffen.
Ik moet anders meer moeite doen om klaar te kunnen komen van beffen dan van penetratie hoor... Het kán wel, en het is ook superlekker, maar het is zeker niet even moeiteloos klaarkomen als iemand mij beft.
Oud 07-06-2010, 19:10
anoniem delft
anoniem delft is offline
ik vind de vrouw boven op altijd erg lekker!
zo kan zij zelf het tempo bepalen.
veder zou ik het gewoon uitproberen zo ontdek je zelf wat je lekker vindt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 23:18
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
beffen; hou die benen vast, en als ze zegt; stop, stop, gewoon doorgaan, maar dan wat minder heftig. beffen doet nooit (hele erge) pijn.
jij weet dus echt niet waar je over praat.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 09:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik ben jaloers op diegenen die het hier niet mee eens zijn

Verder vind ik dat het heel erg verschilt met wie je seks hebt. Verschillende standjes zijn gewoon lekkerder met verschillende personen.
Oud 10-06-2010, 18:10
ukkie15
ukkie15 is offline
Citaat:
in je andere post zet je dat je vriendin pijn heeft, dus dit standje is daarvoor NIET geschikt (:
mochten jullie al wat verder zijn, is dit aan te raden;

gewoon missionaris, alleen dan leg jij je hoofd naast haar hoofd, doet je linker arm zo achter haar hoofd, en je rechter arm, ook ergens, zodat je der echt vast hebt. en dan penetreer je zo hard mogelijk, zo snel mogelijk. met je armen kun je haar ook naar onderen duwen, en met je 'stoot' duw je haar weer hard en snel naar boven.
mijne word er wild van (: is wel lastig om langer dan 30 seconden vol te houden xD

ik zou meteen stoppen anders wilt ze het miss niet meer
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik echt niet, beffen duurt bij mij echt langer en kan ook echt extreem gevoelig worden, tot het pijnlijke af.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 11:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

ik moet daar altijd heel hard om lachen om dat het zo belachelijk voelt :') Doe mij maar stevige beheerste stoten, niet van dat konijnen gewip

Ik vind missionaris gewoon heel fijn, ik vind het een 'gezellig' standje omdat je zo ook nog steeds fijn kunt zoenen en de stimulatie is ook lekker.
Girl on top vind ik alleen maar leuk als het zittend is (dus op een stoel) anders klopt de hoek niet lekker en voel ik veel minder
doggy vind ik vooral erg lekker als ik erg geil ben, vind het wat minder gezellig maar dat wil ik ook niet als ik geil ben

dat zijn iig de meest gebruikte, verder varieren we nog wel wat maar niet altijd.
Oud 11-06-2010, 15:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat heb ik echt niet, beffen duurt bij mij echt langer en kan ook echt extreem gevoelig worden, tot het pijnlijke af.
En van penetratie kom je wel? Emg
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
En van penetratie kom je wel? Emg
Ja, wel heel anders, maar ik kom wel Maar niet in alle standjes, er moet wel enige wrijving zijn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten