![]() |
|
![]() |
in je andere post zet je dat je vriendin pijn heeft, dus dit standje is daarvoor NIET geschikt (:
mochten jullie al wat verder zijn, is dit aan te raden; gewoon missionaris, alleen dan leg jij je hoofd naast haar hoofd, doet je linker arm zo achter haar hoofd, en je rechter arm, ook ergens, zodat je der echt vast hebt. en dan penetreer je zo hard mogelijk, zo snel mogelijk. met je armen kun je haar ook naar onderen duwen, en met je 'stoot' duw je haar weer hard en snel naar boven. mijne word er wild van (: is wel lastig om langer dan 30 seconden vol te houden xD beffen; hou die benen vast, en als ze zegt; stop, stop, gewoon doorgaan, maar dan wat minder heftig. beffen doet nooit (hele erge) pijn. |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen is het zo met seks en standjes dat die vanzelf komen. Je hoeft niet van te voren een lijstje met standjes te bedenken en die af te werken. Gewoon doen wat goed voelt en dan gaat het vanzelf. Zeker als je je op je gemak voelt bij elkaar zal het op een gegeven moment vanzelf gaan, dan ben je bezig met nieuwe standjes zonder dat je het doorhebt. |
![]() |
|
www.sexwoordenboek.nl/standjes.html
jongens, hij wil gewoon standjes weten, niet precies degene jullie fijn vinden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben jaloers op diegenen die het hier niet mee eens zijn ![]() Verder vind ik dat het heel erg verschilt met wie je seks hebt. Verschillende standjes zijn gewoon lekkerder met verschillende personen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet daar altijd heel hard om lachen om dat het zo belachelijk voelt :') Doe mij maar stevige beheerste stoten, niet van dat konijnen gewip Ik vind missionaris gewoon heel fijn, ik vind het een 'gezellig' standje omdat je zo ook nog steeds fijn kunt zoenen en de stimulatie is ook lekker. Girl on top vind ik alleen maar leuk als het zittend is (dus op een stoel) anders klopt de hoek niet lekker en voel ik veel minder doggy vind ik vooral erg lekker als ik erg geil ben, vind het wat minder gezellig maar dat wil ik ook niet als ik geil ben ![]() dat zijn iig de meest gebruikte, verder varieren we nog wel wat maar niet altijd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Seksualiteit |
comdoom en van standje wisselen... slimmieslak | 15 | 20-12-2003 04:39 | |
Seksualiteit |
[POLL] Welk standje? Evil creature | 47 | 13-03-2003 21:56 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Muziek |
MTV 5 Night Stand Verwijderd | 8 | 23-07-2002 19:34 | |
Software & Hardware |
Pc ( mandrake ) geraakt nooit uit stand-by stand be062603 | 6 | 15-04-2002 15:11 |