Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2010, 17:21
Hanneke!
Hanneke! is offline
Hoi,

Ik zit momenteel in V6 en wil hierna in Leiden gaan studeren en dan de studie criminologie. Zijn er nog meer mensen die dat gaan doen of al doen?

Ik hoor het wel!

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2010, 18:57
Scoot
Scoot is offline
Hey ^^

Ik wilde het gaan doen (ik zit ook in V6), maar ik kon geen beslissing nemen over een studie. Of eigenlijk, kwam ik tot de conclusie dat ik er het liefst een jaar tussenuit wil. Dat ga ik dan ook doen, maar daarna wil ik wel in Leiden gaan studeren.

Waarom ga je in Leiden, als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 15:38
Verwijderd
Ik wil daar Rechten gaan doen. ^^ dus tot volgend jaar (hopelijk).
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 18:53
Hanneke!
Hanneke! is offline
Haha dan komen we sowieso bij dezelfde faculteit
@ Scoot: Ik moest kiezen tussen Leiden, Rotterdam en A'dam, dus de keus was snel gemaakt Het is bijna allemaal even ver weg..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 11:02
Verwijderd
Hoezo heb je eigenlijk voor Leiden gekozen?
Mijn reden was dat het daar 1 van de beste opleidingen is en ook nog eens dichtbij.
Ben wel benieuwd eigenlijk waarom andere mensen voor Leiden kiezen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 21:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
@ Scoot: Ik moest kiezen tussen Leiden, Rotterdam en A'dam, dus de keus was snel gemaakt Het is bijna allemaal even ver weg..
Dus de keus was snel gemaakt? Waarom dan?

Ik heb in Leiden gestudeerd, was lekker dichtbij en ze gaven daar een vak dat ik graag wilde doen. Achteraf gezien was het niet echt een goede keus, dat vak heb ik uiteindelijk niet eens gedaan en Leiden is me veels te klein. Had liever in Amsterdam gezeten.

Niet dat ik vind dat jullie er niet heen moeten gaan hoor, voor veel mensen kan het perfect zijn.
Oud 20-02-2010, 10:44
Pater Noster
Pater Noster is offline
Citaat:
Waarom was de keus snel gemaakt? Rotterdam en Amsterdam vind ik stukken beter. Ik heb zelf 1 jaar op de Hogeschool Leiden gezeten maar ben gestopt met de opleiding omdat ik de school en stad echt niks vond. Ben toen overgestapt naar de Hogeschool Rotterdam en ook in Rotterdam gaan wonen. Heb hier een top studententijd gehad! Daarna ben ik terug in Leiden gaan studeren aan de universiteit omdat die studie alleen maar daar zat. Heb deze gelukkig in twee jaar afgerond maar gezellig was het er niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 18:50
Sanne_S
Sanne_S is offline
Leiden is leuuuuuuk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 18:58
Hanneke!
Hanneke! is offline
Beetje late reactie! Ik heb voor Leiden gekozen, omdat A'dam en R'dam mij totaal niet trekt.. Veel te groot, druk en niet echt een studentenstad.. Leiden is een stuk kleiner en daar ligt alles bij elkaar: uni, studentenhuizen, kroegen, enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten