Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dusja, ik kon het niet weten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een beetje inleven in haar situatie? Hoe moeilijk is dat, Als je dat niet over hebt voor een relatie, zou ik nooit een relatie aangaan, als je elkaar niet wilt steunen in de mindere dingen. Blijkbaar wil je alleen een relatie als zij haar jaloersheid opzij zet, Nou dat kan je wel vergeten, Daar heeft ze ook jou hulp bij nodig! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
althans.. Als ze 50 jaar getrouwd waren. 15.. Als je nu al zo'n relatie hebt zoals simpleasy verteld, lijkt het mij beter om het af te kappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Zelfs als je het niet meent is het makkelijk -.-'' oké niet menen is niet het goede woord dat komt over alsof je haar misbruikt.. Als je het niet voelt, nouja das eigenlijk ook gewoon misbruiken, zeg haar maar gewoon de waarheid zo lang die er is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik krijg het idee dat hij er totaal geen moeite voor wil doen. Alleen als zij het nog wil goed hebben, dan wilt hij wel voor haar gaan. anders niet. Ik vind als je echt iemand leuk vind, en daar verliefd op ben. dat je daar alles voor uit de kast moet halen om je relatie zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus dingen voor elkaar overhebben. En je er best voor doen om haar dan er ook mee te helpen. Die onzekerheid komt toch ergens vandaan he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |