|
Oef, je hebt een probleem en zij ook. Bij mij ging het ook niet van een leien dakje, wel wat minder dan jij beschrijft, maar toch - - - . Ik herinner me het nog heel goed, we zouden het gaan doen, de omstandigheden waren goed, we waren alleen thuis, en vriendje zou paar dagen blijven slapen. We hadden een halve fles wijn, veel lol, en zin in elkaar. We waren wezen stappen, verhit, verliefd. Kwamen thuis, wijntje, muziekje erbij, plagerig, vrijerig, uitdagend, alles best en geen haast, eindeloos fijne vrijpartij vooraf. Tenslotte, midden in de nacht, verhuisd naar de slaapkamer, elkaar uitgekleed, gevrejen met elkaars handjes op de ander en eindeloos gezoend. We wisten allebei dat het ging gebeuren, voor allebei de eerste keer. Vriendje was zenuwachtig en onzeker, ik was afwachtend. We lagen eindeloos te soezen, zijn eikel tegen mn schaamlippen, beetje ertussen, dan weer terug, niet echt erin, het maakte me behoorlijk geil en nat. Zijn pik was niet echt dik, maar we hadden al veel eerder gemerkt dat ik best wel nauw was, 1 vinger erin ging, 2 vingers ook maar voorzichtig, 3 ging echt niet.Het vrijen toen duurde eeuwig, we vielen in slaap, zijn penis werd slap, we sliepen naakt in elkaars armen. Hoe lang dat duurde weet ik niet meer. Ineens merkte ik dat hij aktief werd, een vinger tussen mn schaamlippen en zijn eikel tegen mn klit, bijna alsof hij me open sperde. Ineens ging het snel, hij trok mijn dijen open, mijn kuiten om hem heen, het leek alsof zijn eikel er al een eindje in zat (maar dat was niet zo). Ineens een scherpe pijn, doordat hij doorstootte. We tongzoenden terwijl dat gebeurde, maar de pijn leidde me wel af. Ik had geen stress of zo, ook geen vaginisme (nooit gehad). Het deed dus wel "even" scherp pijn, het moment dat hij doorstootte. Hij kwam snel klaar, toen bij het neuken deed het minder pijn, de volgende dag had ik nog steeds pijn.
De nacht daarop hebben we niet geneukt, alleen heel lief gevrejen. De derde nacht ook niet, wel elkaar bevredigd, het deed nog wel wat pijn maar niet heftig, de derde ochtend hebben een ontzettend rauwe neukpartij gehad, daarna geen pijn meer gehad.
Lijkt erop dat je haar heel lang moet voorbereiden, eindeloos met haar vrijen, en dat je haar dan ineens pakt, en niet bang moet zijn om door te stoten. Na twee dagen rust is er geen pijn meer, alleen plezier.
Laatst gewijzigd op 28-04-2010 om 22:06.
|