Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2010, 08:50
Zwimber
Zwimber is offline
Tjaa ik kon niet echt een pakkendere titel verzinnen sorry maar ik vroeg me af of dat te klein kan zijn,.. Iig ik heb nu een aantal keer sex geprobeert met mijn vriendin wat bijna uitliep op huilen, oke dit klinkt wel heel erg zo maar ik probeer zegmaar het vriendje te zijn wat 'het heel rustig aan deed de eerste keer' en dat lukt ook prima maar het doet heel erg veel pijn ?

Oplossingen met nat en glijmiddel etc. hebben we al gedaan dat is altijd wel in orde en het is ook niet dat ze het niet wilt, ik heb al een aantal keer voorgesteld het gewoon te laten rusten voor een tijdje maar ze wil het gewoon blijven proberen dus volgensmij wil ze het wel

Tis ook nietmeer dat ik het eng vind, eigenlijk wel blij dat de eerste keer mislukte.. Toen was het nog wel eng (A)

En nouja écht te klein is het ook niet want ik heb iig nooit het gevoel dat het er gewoon niet ingaat zegmaar: Meer kracht en het zou gedaan zijn maar kweeniet met pijn doorgaan is gewoon echt kut en .. tjaa we zijn nog niet in de fase dat je pijn opwindend vindt tijdens sex -.-''

Tips, gewoon een stukje tekst, medeleven of verwijzingen naar andere topics graag
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 09:01
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Bij mij deed het de eerste 10x ofzo ook echt pijn, daarna werd het wel steeds minder. Denk dat het gewoon doen is, ookal doet het pijn..
En eventueel alcohol kan helpen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 10:11
Verwijderd
Ik weet echt niet wat je hiermee aanmoet. Zelf heb ik totaal geen pijn gehad de eerste keer.

Misschien moet je in dit geval naar je vriendin luisteren. Ik bedoel, zij is degene met pijn. En ik snap dat je het niet fijn vindt om haar pijn te doen, maar als zij blijft zeggen dat ze het toch wil proberen, dan is de pijn het voor haar wel waard, zegmaar. En dan is het blijkbaar ook weer niet té erg.

Anyway, ja. Ik denk dat je naar je vriendin moet luisteren. Het is haar pijn.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 11:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er moet een baby doorheen kunnen, dus nee, het kan haast niet 'te klein' zijn. Wel zouden er medische oorzaken kunnen zijn waardoor het niet lukt (vaginisme, bijvoorbeeld), psychologische factoren (misbruik, bijvoorbeeld) of gewoon angst en stress. Of misschien is ze er nog niet helemaal klaar voor.

Hoe dan ook, wat Siorin zegt, het is haar pijn, luister daarna. Sowieso kan het goed zijn om het eens met haar erover te hebben.
Oud 28-04-2010, 11:28
JustADreamer
JustADreamer is offline
Alcohol kan waarschijnlijk wel helpen, maar het is ook weer zo ongezellig om in je eentje aangeschoten te zijn, en bij mannen helpt alcohol over het algemeen weer niet.

Sjaah, gewoon blijven proberen? Als je hem er instoot kan je daarna toch rustig wachten tot de pijn weg is? Als ze zelf aangeeft écht te willen tenminste, als ze twijfelt is zoiets meestal niet heel handig. Of misschien langer voorspel? Oprekken met vingers?

Heb zelf het probleem ook nooit echt gehad, de eerste keer klom ik gelijk bovenop, en ja dat deed even pijn, maar daarna nooit meer last van gehad.
Oud 28-04-2010, 12:01
Volk
Volk is offline
Ik zou eventjes wachten. Misschien staat er nu heel veel druk op je vriendin om het te doen waardoor ze toch te gespannen is. Ik bedoel niet dat jij druk op haar zet maar dat zij zelf dus druk ervaart omdat ze toch wel graag seks met je wil.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 12:17
Pluis
Pluis is offline
Ik heb even de topictitel veranderd in iets nettere bewoordingen
Oud 28-04-2010, 14:37
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Misschien dat jullie ook een verkeerde hoek gebruiken ofzo. Of ze is alsnog best zenuwachtig omdat ze wil dat het deze keer wel lukt, en dan is ze zo nerveus dat ze ook beneden heel gespannen is. Dan kan het zijn dat jij er niet inpast, ja. Zorg eerst eens dat zij helemaal ontspannen is. Alcohol zou inderdaad kunnen helpen maar ook weer niet teveel.
Oud 28-04-2010, 14:51
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb zelf de eerste paar keren ook heel veel pijn gehad tijdens het neuken en het voelde echt alsof er een colafles in mij kwam, maar bij mij werkte het wel om gewoon door te zetten. Na een paar keer stoten was het vrijwel helemaal over en na een paar keer zo te hebben gedaan ging het pijnloos. Het alleen de eerste paar keer dat het begin echt heel pijnlijk was. Dus misschien moeten jullie het erover hebben dat het in het begin nog niet heel lekker voor haar is, maar dat het waarschijnlijk zo wel over gaat.
Oud 28-04-2010, 15:31
Verwijderd
Misschien eerst proberen met de vingers ?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 17:03
Verwijderd
Relaxen, je niet fixeren op het neuken. Ontspannen. Ook al wil ze het heel graag, misschien zet je haar onbewust onder druk, en dat is niet wat je wilt, daar ga ik heel simpel van uit.En wat hier boven staat, met vingers proberen lijkt me slimmer.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 18:01
Zwimber
Zwimber is offline
Oké ik zal proberen op iedereen te reageren maar alvast bedankt iig !

Ten eerste heb ik het er natuurlijk allang met haar over gehad en we doen het natuurlijk nooit gehaast maar we gaan het nogwel een keer heel rustig proberen. Maar uit onze discussie kwam gewoon dat ze dacht dat ze t gewoon wilde blijven proberen, ik dacht dat dat ookwel duidelijk was uit mijn 'openingstekst'. Maar vingers mjaa 1 lukt met gemak en ook zonder pijn zelfs als ze er 'geen zin' in heeft zegmaar. Twee lukt ook gewoon alleen bij 3 krijg ik iig moeite met de manier waarop je ze naar binnen moet duwen en het doet ook pijn...

En oeh.. ik weet niet of ik de goede hoek doe... hoe weet je dat ? Enne.. alcohol lijkt me gewoon niet zo'n heel goed idee Hoe blij wordt je ervan je eerste x te doen met alcohol ?

Nogmaals iedereen bedankt,
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 18:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het klinkt misschien grof, maar zij moet even op haar tanden bijten en jij moet even doorduwen. Bij mij deed het ook ontzettend zeer de eerste keer (en een paar keer daarna), maar als je daar niet doorheen durft, gaat het er nooit van komen natuurlijk.
Als jij gewoon lief doet, vraagt of alles goed gaat en of je moet ophouden, en natuurlijk ook let op haar lichaamstaal, dan komt het wel goed hoor
Oud 28-04-2010, 21:56
serac
serac is offline
Oef, je hebt een probleem en zij ook. Bij mij ging het ook niet van een leien dakje, wel wat minder dan jij beschrijft, maar toch - - - . Ik herinner me het nog heel goed, we zouden het gaan doen, de omstandigheden waren goed, we waren alleen thuis, en vriendje zou paar dagen blijven slapen. We hadden een halve fles wijn, veel lol, en zin in elkaar. We waren wezen stappen, verhit, verliefd. Kwamen thuis, wijntje, muziekje erbij, plagerig, vrijerig, uitdagend, alles best en geen haast, eindeloos fijne vrijpartij vooraf. Tenslotte, midden in de nacht, verhuisd naar de slaapkamer, elkaar uitgekleed, gevrejen met elkaars handjes op de ander en eindeloos gezoend. We wisten allebei dat het ging gebeuren, voor allebei de eerste keer. Vriendje was zenuwachtig en onzeker, ik was afwachtend. We lagen eindeloos te soezen, zijn eikel tegen mn schaamlippen, beetje ertussen, dan weer terug, niet echt erin, het maakte me behoorlijk geil en nat. Zijn pik was niet echt dik, maar we hadden al veel eerder gemerkt dat ik best wel nauw was, 1 vinger erin ging, 2 vingers ook maar voorzichtig, 3 ging echt niet.Het vrijen toen duurde eeuwig, we vielen in slaap, zijn penis werd slap, we sliepen naakt in elkaars armen. Hoe lang dat duurde weet ik niet meer. Ineens merkte ik dat hij aktief werd, een vinger tussen mn schaamlippen en zijn eikel tegen mn klit, bijna alsof hij me open sperde. Ineens ging het snel, hij trok mijn dijen open, mijn kuiten om hem heen, het leek alsof zijn eikel er al een eindje in zat (maar dat was niet zo). Ineens een scherpe pijn, doordat hij doorstootte. We tongzoenden terwijl dat gebeurde, maar de pijn leidde me wel af. Ik had geen stress of zo, ook geen vaginisme (nooit gehad). Het deed dus wel "even" scherp pijn, het moment dat hij doorstootte. Hij kwam snel klaar, toen bij het neuken deed het minder pijn, de volgende dag had ik nog steeds pijn.
De nacht daarop hebben we niet geneukt, alleen heel lief gevrejen. De derde nacht ook niet, wel elkaar bevredigd, het deed nog wel wat pijn maar niet heftig, de derde ochtend hebben een ontzettend rauwe neukpartij gehad, daarna geen pijn meer gehad.
Lijkt erop dat je haar heel lang moet voorbereiden, eindeloos met haar vrijen, en dat je haar dan ineens pakt, en niet bang moet zijn om door te stoten. Na twee dagen rust is er geen pijn meer, alleen plezier.

Laatst gewijzigd op 28-04-2010 om 22:06.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten