Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo moeilijk is het toch niet om je bericht even aan te passen?
||
Citaat:
Want tot nu toe is het enige wat wij gehoord hebben dat het WSZ topic mag blijven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is overigens niet zo uitgebreid hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Het offciële bericht komt eraan, maar in het topic op BZ werd er vanaf het begin al iets over gezegd en ik probeerde het toen al een beetje de goede richting op te duwen.
Het is trouwens niet dat ik hele lange posts heb verwijderd hoor. Alleen 'Eerste'. Citaat:
![]() Als iedereen gewoon een beetje oplet is er niks aan de hand met 'saai'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, een post is ene post, en het gebeurt wel vaker. Vind ik onnodig. Meer waarschuwen/bannen, als men posts niet op prijs stelt. |
![]() |
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
Gatver, wat is Spiderman toch een kutfilm met een kuteinde. 'Only a friend, peter parker?' 'That's all I have to give.' ARGH
![]() Edit: (Jajaja een edit) Nu komt Hostel 2. Ik zie veel bloed, is ie eng?
||
Citaat:
Btw, ik ga niks verklappen over mijn piemel-lengte, maar wel dat ik hele grote voeten heb. ![]()
|
Verwijderd
|
jippie het saaitopic blijft
![]() Ik ben weer terug van werk. Ik sprak met een vrouw die in 6 jaar bijna iedereen kwijt is geraakt. Haar man (hartaanval) haar zus (zelfmoord) haar andere zus (natuurlijke dood) dochter 1 (overdosis) dochter 2 (zelfmoord) dochter 3 (kanker). De tyfus zeg ![]() En ze zat er echt nog goed bij, ze gaat wel naar een psych (lijkt me logisch) maar ze zit niet te huilen de hele dag (wat ik ws zou doen als al m'n kinderen binnen zo'n korte tijd de pijp uit gingen). Echt respect voor die vrouw, zo sterk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |