Advertentie | |
|
![]() |
|
Voorbeeldeje
![]() >"mja k stop met werken" <"o.. mja ok" *sjaggie bek van die iritante gast* > (alles ondertekent en klaar, komt mijn naaistreek) "owja ik ga overmorgen 1,5 week op vakantie maar dan kan je wel even regelen met het rooster toch, k bedoel k moet hier nog 4 weken uitwerken" <"en daar kom je nu pas mee, nu moeten wij dus speciaal voor jou alles om gaan gooien?!!" >"lijkt me wel verstandig jah" etc. t was een heerlijke ochtend iig ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verbaal niet echt. Wel heb ik welles zin om bepaalde personen die het er gewoon naar maken eens hard te laten voelen wat me dwarszit
![]() ![]() |
![]() |
|
helaas vaak genoeg, maar dan echt precies op de meest onmogelijke momenten. (bijvoorbeeld in de klas als n leraar tegen je zegt dat je op moet letten, dan hoeft zijn toon me al niet aan te staan of ik ga al met em in een dikke discussie)
of zo'n gevoel als je in discussie bent met je ouders, als ik dan alles eruit gooi heb je helemaal dikke pret...not ![]() maar als ik pissed ben, heb ik ook soms dus de behoefte (ja klinkt raar maar weet niet hoe ik t anders moet zeggen) om een lichamelijke confrontatie aan te gaan en dan word ik agressief, best vervelend jah.... ben hiervoor ook n tijdje in therapie geweest (dus om mn zelfbeheersing terug te krijgen) maar dat vond ik helemaal nix, dus heb me er ook niet voor opengesteld en gewoon de boel lopen verzinnen tegenover mn therapeute. dom zul je zeggen, maar ik kan dat gewoon niet. K.G. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(m'n moeder heeft dat trouwens hetzelfde als ik dat heb; de psychiater vond dat heel fout van ons ![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 11:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij de bespreking van een proefwerk Engels, in VWO2, jaren terug: Leraar: Daniel, dit is Amerikaans, en je moet hier Engels gebruiken. Ik: Maar meneer, zo heb ik het geleerd op m'n vorige school. Leraar: Hier gebruiken we dít Engels, en niet dat andere! Ik: Oké meneer, waar kan ik me aanmelden voor Amerikaanse les? Leraar: Ga je maar melden bij mw. ****! Ik: Graag, dan ben ik tenminste deze les uit! Leraar: Je hoeft ook niet meer terug te komen de rest van deze maand hoor! Ik: Fijn, heb ik wat tijd over voor de nuttige vakken! *kuch* Vraagt iemand zich nog af waarom ik het op de meeste scholen niet langer dan een paar maanden vol kan houden? ![]() ![]() Overigens, ik heb alleen VWO1 en een deeltje VWO2 Engels gehad, daarna wat schriftelijke lessen tot niveau HAVO3, toen meldde ik me aan voor het staatsexamen en ben ervoor geslaagd met een 6. ![]() *zucht* Wat zou ik die leraar graag nog eens willen spreken... ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie lezen er hier allemaal weleens een boek? Haubenmeise | 129 | 03-03-2016 02:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vakantiewerk in de buitenland mucize | 1 | 11-04-2003 13:48 | |
Muziek |
je nickname van een liedje of muzikant Verwijderd | 53 | 11-11-2002 16:49 | |
Muziek |
Wat vind men van Klassieke Muziek? Carpe Diem | 36 | 12-10-2002 18:18 | |
Drugs & Alcohol |
Wie heeft er nog recepten? ExeCute | 4 | 28-07-2002 10:40 | |
Software & Hardware |
Case Modding FiXato | 19 | 23-03-2001 11:48 |