| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Wil je echt weten wat ik denk? Nou, hier komt het:
Je zegt dat het gesprek vrolijk begint maar als het zo bekijk is dit niet de manier waarop een msn-gesprek tussen twee verliefde personen begint. Mis gewoon meteen het enthousiasme dat je elkaar spreekt.. Dan over de inhoud, ik ben er bang voor dat hij met je nam zonder daar goed over na te denken. Het spijt me maar ik denk niet dat deze relatie ooit stand gaat houden.. Kies voor jezelf en laat deze jongen lekker! Nog één vraagje: voordat jij wat kregen, hoe lang en hoe vaak hebben jullie met elkaar afsgesproken?
|
|
||
|
Citaat:
we gingen zo veel met elkaar doen dat hij zowat me broer is gewoorden |
||
|
|
||
|
Citaat:
ben je dan uberhaupt wel verliefd op elkaar, of ben je gewoon dol op elkaar?
|
|
|
|
Euh, volgens mij probeert hij in dat gesprek wel tien keer te zeggen dat hij het uit wil maken maar ga jij daar steeds niet op in en durft hij niet gewoon te zeggen: Ik wil dit niet, het is uit.
Zou me ook niet verbazen als hij nu denkt dat hij het heeft afgehandeld en dat het duidelijk uit is... |
|
|
|
||
|
Citaat:
wil hij je niet kwetsen en zegt zo veel als: ik wil straks mijn gang kunnen gaan zonder op mijn vingers gekeken te worden.dussssss |
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
| Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
| Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
| Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
| Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |