![]() |
|
![]() |
Hoi
Ik ben 25 jaar oud, en heb mijn HAVO niet afgemaakt Ik werk nu in de Credit & Collection branche, ben verantwoordelijk voor alle processes binnen de Benelux regio. Ik woon en werk in Roemenie. Op dit moment heb ik een advertentie gezien bij www.ictopus.com om betaald te studeren tot SAP Consultant, dit heb ik al altijd willen doen, HAD IK MAAR MN SCHOOL AFGEMAAKT. Anyways, om een bachelors te halen door bijvoorbeeld via LOI gaat het me zeker 3 jaartjes duren, iemand die advies heeft om z.s.m. een HBO diploma te halen? Ik moet hoogwaarschijnlijk een toelatings test doen aangezien ik geen diploma's op zak heb, en ouder ben dan 21 jaar oud. Iemand advies voor mij om bijvoorbeeld binnen 1 jaar of zelfs sneller vanuit Roemenie mn HBO diploma te halen, je kan bijvoorbeeld via LOI de spullen naar Roemenie verzenden, en dan 2x per jaar naar NL om mn examen te doen Anybody that can help me out?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
hbo zonder wiskunde meltem24je | 2 | 26-03-2014 17:28 | |
Studeren |
Met welke hbo studie overstappen op WO Biologie Verwijderd | 4 | 01-08-2013 14:44 | |
Studeren |
Zeer veel moeite met het vinden van de juiste studie Gambino92 | 7 | 23-05-2012 14:27 | |
Studeren |
2x hbo of uni? Verwijderd | 3 | 13-12-2006 13:24 | |
Studeren |
Ik weet niet wat te doen op HBO niveau... Chloe Siere | 18 | 21-02-2005 11:08 | |
Algemene schoolzaken |
hbo studie kiezen Blenderhead | 4 | 24-09-2003 14:46 |