Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, ik was vergeten, af en toe krijg ik 10 euro voor prepaid beltegoed. ![]()
|
Ik ben 15 en krijg €30,- per maand. Daar moet ik zelf beltegoed, cadeautjes en boeken van kopen. Maar schoolspullen betalen mijn ouders.
Ik koop trouwens niet veel muziek en make-up. Dat valt dus weer af. Ook ga ik niet zo vaak uit (er is ook niet zoveel hier voor mijn leeftijd). 1x in de 1-2 maanden, vaak krijg ik dan van mijn ouders €5,- ofzo. Eigenlijk kom ik altijd wel goed uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
naamvergeten! : Goed voor elkaar!
Ik ben 16 jaar oud en krijg €20,- per maand en mijn moeder betaald mijn telefoonabonoment (€22,50 p.m.) Ik moet hiervan kopen: - Make-up - Prullaria - Soms kleding (wanneer mijn moeder vind dat ik genoeg heb) - Vakanties / uitstapjes die ik zonder mijn moeder maak. - Cadeautjes zoiets was het denk ik wel.. Al is het niet zoveel, ik werk iets van 15 u per week erbij en dat maakt veel goed! |
![]() |
|
![]() |
17 jaar.
75e per maand. ouders betalen telefoonrekening. Verder moet k bijna alles zelf betalen. Verdien zelf ook nog tussen de 350-400 euro permaand. Heb nooit last van geldproblemen, waar veel anderen van mijn leeftijd wel last van hebben ![]() |
![]() |
|
n.a.v. vraag van Charlotte_1997 met een ander forumbericht die wilde weten hoe veel kleedgeld normaal was: op www.nibudjong.nl kun je voor elke leeftijd zien wat de gemiddelde jongere krijgt aan kleedgeld. Het
|
![]() |
|
110€ zakgeld per maand
55€ benzinegeld per maand Ik weet dat het veel is (gezien mijn leeftijd ook), maar mijn ouders gaan ervan uit dat zolang ik studeer, ik mij volledig op mijn studies moet concentreren en mijn enige "plicht" is om te slagen. Zij vinden dat ik nog niet moet werken en dat ik dit later wel nog genoeg zal moeten doen. |
![]() |
|
![]() |
€100 per maand. (bijna 16). Maar ik werkte (vorige week gestopt) dat was €70 euro per maand erbij, en nu ga ik oppassen op twee autistische jongetjes, standaard een paar uur per week, krijg dan ook een contract enzo. Het betaalt goed omdat uit wordt uitbetaald van Persoongebonden Budget. (zoek zelf maar op als je niet weet wat dat is
![]() Maar ik moet er eigenlijk alles van betalen, behalve mijn abbonement voor mobiel, dat betalen mn ouders. (: Maar ik krijg wel vakantiegeld van mn ouders voordat de zomervakantie begint (30 euro). Dus het gaat allemaal wel lekker. Stort elke maand zo'n 50 euro over naar mn spaarrekening voor later, dan kan ik dan minder werken! (12 maanden, 50 euro, 600 euro per jaar over 4 jaar uit huis, dus 2400 euro extra 'bijverdiend' ! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
€20 per maand. Ik moet als mijn aankopen zelf betalen, maar kleding betalen mijn ouders meestal (alleen als ik met hun in de stad ben) want kleedgeld krijg ik niet. Een baantje heb ik niet, geen tijd voor. Ik houd meestal ook wat over om te sparen, dus ik kom aardig rond.
![]() O ja ik ben 15 |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben 15 jaar. Ik krijg 4 euro per week (17,33 per maand) Hier moet ik al mijn cadeautjes van kopen(en verder eigenlijk niets) Verder krijg ik 45 euro per maand aan kleedgeld. Af en toe krijg ik een ketting ofzo van m'n moeder maar dat valt wel mee. Ik krijg wel ieder jaar een laptop, ipod, stereoset, e-reader etc. voor mijn verjaardag
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Krijg als ik dit zo zie best veel maar toch is het elke maand weer op...
(alles per maand) Zakgeld: €15,- Benzine geld voor alleen school en terug: €30 (rest betaal ik zelf) Salaris DekaMarkt: €150,- Salaris zwart bijklussen autobedrijf: Varieert tussen €20,- en €100,- (ligt eraan hoeveel ik werk) Dus dat is totaal: €205 - €285,- En ja, het is alweer op voor deze maand dus nog even wat zwart werken deze week voor koninginnen nacht ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 15 jaar,
Krijg elke maand 40,- en heb nog een baantje. Ik weet niet hoeveel ik daarmee verdien in de maand, want ik werk er nog maar een week. Heb nu iig al 36,36 euro verdient. Kleding betaalt mijn moeder. De rest, dus bijv. cadeautjes, make-up, "speelgoed" etc. moet ik zelf betalen. Dus ja, je kan wel zeggen dat ik heel veel geld overhoud. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu 21 jaar, studeer en moet ook bijna alles zelf betalen!!!
Gelukkig heb ik een bijbaantje gevonden via studentjob! is volgens mij onderdeel van www.studentenwerk.nl Verdien nu genoeg om mijn huur eten boeken etc. te betalen! |
![]() |
|
ik ben 15 jaar oud, ik krijg ongeveer 10 euro per maand voor het sparen,
10 euro per maand voor school. (alles wat ik niet uitgeef gaat in het potje). daarvan hoef ik niets zelf te betalen. cadeautjes voor vriendinnen enso betalen mijn ouders. ook mijn abbonnement betaal ik niet. best wel chill dus. ![]() over een maandje ga ik beginnen met een folderwijk, en in de zomer ga ik nog bessen plukken. (niet dat ik niet tevreden ben hoor!) |
![]() |
|
17 jaar oud.
50 euro kleedgeld (--> voor alle kleding behalve 1x schoenen en 1x jas in het jaar en af en zoiets als schaatsen, skikleding) 15 euro 'gratis' zakgeld 15 euro 'werk' zakgeld, dit is voor helpen in het huishouden (schoolspullen worden betaald, rest niet) 5 euro beltegoedgeld en dan verdien ik met post bezorgen nog eens iets van 100-150 euro per maand en met oppassen iets van 20 euro per maand (omdat dit niet zo vaak is) Dus totaal 200 euro of meer per maand, maar ik geef veel minder uit XD |
![]() |
|
Verwijderd
|
oke, niet schrikken
![]() krijg 45 euro zakgeld per maand en 60 euro kleedgeld per maand, ben net 18 geworden, en zogauw ik studiefinanciering krijg stopt kleed+zakgeld en moet ik mn studiefinanciering als zodanig zien. (als je 18 of ouder bent krijg je 100 euro per maand als bijdrage van de overheid) daarnaast verdien ik zo'n 100 euro per maand bij. dat komt neer op 200 euro per maand te besteden, heb het erg breed al zeg ik het zelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld houden jullie per maand over? aapieszijnbaas | 32 | 19-04-2015 23:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Krijgen jullie zakgeld? ~ Zo ja hoeveel? Anoniemxx | 91 | 06-05-2013 15:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Vinden jullie jezelf verwend? Homerus Dante | 57 | 18-07-2011 00:13 | |
Werk, Geld & Recht |
4 vragen voor mijn zakgeld onderzoek alissa | 11 | 22-06-2011 07:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld & Zakgeld kriss | 40 | 03-09-2009 22:31 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk (enquete geldbesteding onder jongeren) Soraya | 63 | 20-11-2002 16:42 |