Advertentie | |
|
![]() |
|
Mss kan je hier alvast een beetje rondkijken naar wat de prijzen zijn:
www.feedback.nl Geweldige muziekwinkel en het personeel is vriendelijk en helpt je goed bij je eerste aankoop. ![]()
|
http://www.epiphone.com/
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=5&fs=1 vind acoustisch weinig boven een gibson gaan. Ik raad je feedback overigens erg af, weleenswaar hebben ze vrijwel alles, maar dan koop je er iets en blijkt een van je elementen stuk, vervolgens zeuren ze over hoe moeilijk het wel niet is en zeggen ze je er alles aan te doen om het op te lossen, om vervolgens je te vergeten en je mailtjes te negeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
feedback is minimaal 10% duurder dan de gemiddelde winkels mijn advies is om eens een ibanes uit de artwood serie (zoals de ibamez EW-20-ASE) zeer goede kwaliteit gitaren met een top geluid of als je dat licht speelt probeer een ovation zelf heb ik hier geen ervaring mee maar omdat zij een ronde achterkant hebben klinken ze beter dan een ''kast'' qua winkel is www.musicstore.com uitermate geschikt goedkoop, ik durf te zeggen de goedkoopste van europa en met goede service alles word verstuurd in een doos met airpockets, en je kan alles tracken. iig, als je nog vragen hebt PM me maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
beiden hebben een distinctief eigen geluid, ook doen houtsoorten veel voor het geluid van een gitaar zo geeft mahonie door de hoge dichtheid veel bass(lage tonen) aan een instrument en geeft spar meer hogere tonen en epi's kan je gewoon via het internet bestellen, maar ik kan epiphone NIET aanraden een vriend van me had een les paul van epi besteld voor 600euro en toen hij hem kreeg kwam hij tot de conclusie dat zijn fretten er niet goed ingeslagen waren. voor een gitaar van 600 euro mag dit NIET ibanez is nagenoeg altijd goed. als je een hele goedkope gitaar koopt, dan ga je 2 dingen krijgen 1:je hebt de grip van de hulk nodig om een goed akkoord uit je instrument te krijgen 2: de gitaar zal nooit echt zingen, zoals een iets duurder en beter instrument dat wel doet. voor het geld (300/400 euro) heb je een dijk van een gitaar waar je jaren mee voortkan. http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...c-c1d4024c50c8 dit is bijvoorbeeld ideaal dit is een staalsnaar, die worden in de meeste rocknummers gebruikt als er akkoestisch gespeeld word. nylonsnaren worden het meest gebruikt voor flamenco, als je de muziekstijl niet kent moet je vincente amigo maar eens youtuben, oh, en KOOP EEN KOFFER! geloof me dat is het beste wat je kan doen ![]() iig, veel plezier met het leren en als je nog vragen hebt hoor ik het wel |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
veel druipers de laatste tijd en ik ben zelf geen fan van het gatenkaas concept. epi kan het in mijn ogen niet echt goed meer doen voor hetzelfde geld heb je een jackson en voor 400e meer heb je een dikke charvel maar dat ben ik ![]() |
![]() |
|
Wat een advies hier allemaal. Natuurlijk ga je niet op het internet je gitaar uitzoeken. Je moet je gitaar bespeeld hebben voordat je 'm uitkiest. Ga naar een winkel en probeer een stuk of 10 gitaren uit, dan weet je tenminste hoe ze klinken, hoe ze spelen en wat het beste bij jou past. Feedback is geen geweldige winkel, maar het voordeel is wel dat je gewoon een gitaar kunt pakken zonder iets te vragen en in een hokje kan gaan zitten om te spelen.
Daarnaast is een Epiphone afraden aan de hand van één incident natuurlijk onzin. Over het algemeen zijn het prima gitaren, ik heb op meerdere Ephiphone's gespeeld en ze zijn stuk voor stuk het geld waard, ideale beginnersgitaren als je het mij vraagt. Maar dan wel elektrisch, akoestisch heb je betere keuzes. Wat ik over het algemeen aanraad is om akoestisch te beginnen met een nylonsnarige (klassieke) gitaar. Deze zijn door de wat bredere hals beter om je techniek en kracht in je vingers te ontwikkelen, waardoor je als je de techniek enigzins onder de knie hebt zonder problemen over kunt stappen naar iedere andere gitaar. Hier geldt ook gewoon dat je lekker naar je muziekwinkel moet gaan en wat gitaren uitproberen, zodat je weet hoe ze voelen. Dan kun je ze altijd nog uit Duitsland laten komen voor die twee tientjes verschil. Misschien hebben ze in je muziekwinkel zelfs nog wat leuke occassions staan, zou helemaal leuk zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitaar kopen-dilemma's Porcelain | 22 | 09-04-2008 17:28 | |
Muziek |
Waarde 2e hands gitaar Afwezig | 15 | 18-03-2007 16:32 | |
Muziek |
elektrische gitaar gekocht en amp nocona | 15 | 03-04-2006 16:04 | |
Muziek |
[klussen met kijkers] Zelfbouw Gitaar Verwijderd | 28 | 29-11-2005 16:41 | |
Muziek |
[Gitaar] Wat is een goede acoustische gitaar? Jamie Oliver | 6 | 04-06-2004 20:28 | |
Muziek |
Tips voor aankoop elektrische gitaar BiteMe | 46 | 10-06-2003 17:26 |