Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je klasgenoten eruit worden geknikkerd ligt eerlijk gezegd denk ik aan hen. McDonald's werkt namelijk volgens alle wettelijke regels, wat betekent dat ze geen minderjarigen na 11 uur 's avonds laten werken. (Áls ik het goed heb, het zou ook later kunnen zijn..) Wat ik weet, is dat voor onze sluit diensten, die makkelijk tot 1 uur 's nachts duren, vaak nog langer, alleen mensen van 18 jaar of ouder werken. Dus ze zullen echt niet constant iedereen die 18 wordt meteen maar lozen, want deze hebben ze dus nodig. (En wij krijgen zolang we ons werk goed doen, 4 keer verlenging, en als jij het dan niet ziet zitten om door te groeien naar manager, dan word je contract inderdaad niet meer verlengd. En eerlijk is eerlijk. Na 4 jaar McDonald's en geen doorgroei-motivatie heb je het dan daar ook wel een beetje gehad toch?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @daandaan: je kunt ook vakantiewerk in kassen en op boerderijen doen. Verdient niet goed, maar kan gezellig zijn en je zit buiten in de zomer. |
![]() |
|
![]() |
Dat is helaas geen optie, ik woon in Amsterdam...
Vind het raar dat het tussen België en Nederland zo veel verschilt. Ik snap ook niet waarom je minimum lonen zo onzettend erg op leeftijd moet baseren. Maar over dat alles doen en uitproberen, dat ik ga ook doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vandaag toevallig een flyer in mijn fietstas gekregen van www.youngnetworkz.nl .
Dit is een bedrijf dat promotiewerk organiseert. Loon: 7-13 euro per uur provisie basis + bonus ![]() Verslaan we dus toch België als het op lonen aan komt voor jongeren ![]() Of kan/klopt dit niet, want lijkt me wel erg veel, ongeveer 10 euro per uur !? Iemand enige ervaring met dit bedrijf ? |
![]() |
|
Ik werk ook bij de mac en dat verhaal dat ze je er uit knikkeren is iig niet bij deze mac waar, de gemiddelde leeftijd ligt rond de 21. Provivsiegeld wil zeggen dat je salaris afhangt van het aantal klanten dat je werft. Haal je niemand over is je salaris dus zo goed als niks.
succes met je keuze! |
![]() |
|
![]() |
Dank je wel!
Ben vandaag naar de AH geweest om wat rond te kijken en ff te kijken of ik daar wil werken... Wat een duffe saaie boel daar zeg... Achter de kassa alleen maar chagerijnige dametjes die de hele dag niets anders zeggen dan: ''Spaart u zegels?'' Dan ga ik toch maar voor de burger king denk ik, is toch wat levendiger daaro, en provisie geld zie ik ook niet zo zitten trouwens ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() groet ivo
|
![]() |
Als je maar niet zwart bij gaat lopen kloten
![]() Schijnt het overigens wel te worden, dat zwart werken! dus wees gewaarschuwd ![]() http://fnvbouw.nl/nieuws/Pages/FNV_J...ers__1707.aspx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Een leuke bijbaan DBaart | 8 | 19-01-2014 19:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Help! Ik kan geen bijbaantje vinden. Rose97 | 5 | 30-05-2013 07:36 |