Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2010, 20:11
HACKCRACKnGAME
HACKCRACKnGAME is offline
Hallo allemaal,

Ik heb aanstaande donderdag een sollicitatiegesprek bij Action B.V. Heeft iemand misschien ervaring met deze bedrijf? Sfeer, werktijden, salaris, doorgroeimogelijkheden en evt vergelijkingen met andere werkbedrijven?

Alvast bedankt,

Groetjes,

HACKCRACKnGAME,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2010, 21:01
marrel
marrel is offline
Ik heb jaren geleden via via zeer negatieve verhalen gehoord, maar ik weet niet of dat nog representatief is. Hard moeten werken, rotklusjes en veel gezeik waar een minimum loon tegenover staat en waar je geen enkel extraatje of aardige behandeling voor terug krijgt.

Maar as told, wel oude info
Oud 18-05-2010, 21:05
Verwijderd
Ik heb er een tijd gewerkt. Volgens mij 1 jaar.
Wat ik merk is dat het echt aan de locatie ligt. Elke locatie heeft zijn eigen manager dus het gaat overal weer net wat anders. Ik vond het werk opzich wel prima. Na een tijd mocht ik ook achter de kassa ed.
Het loon was natuurlijk laag maar je kreeg wel x aantal % korting in de winkel. Met kerst kreeg je een stol en een tegoedbon voor de winkel van 10 of 20 euro.
O.. bij ons werd ook heel veel geroddeld, wat ik zelf erg vervelend vond omdat ik daar gewoon niks mee te maken wilde hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 21:16
HACKCRACKnGAME
Hmm, bedankt alvast! Ik ga maar 's donderdag kijken. Hebben ze er ook teamleider of is dat meteen de Assistend Bedrijfsleider?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 08:09
brands
brands is offline
@ Hackcrackngame:
Ik heb ook een jaar gewerkt bij de Action. Op zich is het wel een goed bedrijf waar je kunt werken in de avonduren en zaterdag. In het begin is het alleen veel vullen (elke dag kan er gevuld worden, soms zijn er ook vulavonden, een avond waarin je alleen maar vult). In de avond uren is dat meestal de donderdag of vrijdag (hangt van de locatie af) waar je gaat werken. Misschien heeft jouw vestiging ook wel koopzondag? Dan werk je meestal ook.

Als je het assortiment een beetje weet ga mag je een keer achter de kassa. Dat systeem is op zich niet moeilijk, alleen je moet het gewoon even gedaan hebben met een collega en/of leidinggevende.

Op het gebied van functies is er een bedrijfsleider en daaronder zitten een aantal (kunnen 2 of 3 of meer zijn) assistent bedrijfsleiders.

Hoe de sfeer is in een vestiging hangt ook van de personen af.
Oud 19-05-2010, 12:46
HACKCRACKnGAME
Hoe oud zijn die assistenten dan? Ik heb solliciteert naar vulploegmedewerker maar ik heb er ook bijgezegd dat ik ook zo snel mogelijk wil doorgroeien.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 13:48
brands
brands is offline
Citaat:
Hoe oud zijn die assistenten dan? Ik heb solliciteert naar vulploegmedewerker maar ik heb er ook bijgezegd dat ik ook zo snel mogelijk wil doorgroeien.
Bij ons waren ze ongeveer tussen de 20 en 30 jaar.
Oud 19-05-2010, 17:31
HACKCRACKnGAME
En weet je misschien ook de salaris voor iemand rond de 17?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 19:40
brands
brands is offline
Ik was 18/19 jaar toen ik daar werkte.

Mijn salaris was toen €4,80, dus denk dat jij dan iets krijgt van € 4,60 (maar dat weet niet zeker)
Oud 19-05-2010, 20:18
Lotte^^
Lotte^^ is offline
hier staan de salarissen per leeftijd:
http://werken.action.nl/index.aspx?c...&contentid=114
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten