Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2010, 19:37
mdac
mdac is offline
zoals de titel al zegt, ik zit met een erg vervelend karakter probleem ...

op 23 januarie nam ik na ruim een half jaar flowen een relatie met een meisje, alles ging goed aan het begin maar langzamerhand werd alles steeds minder en minder, ik begreep het na het eerste maandje niet meer en het 2de maand ging alleen maar slechter en slechter , we zaten bij elkaar in de klas maar praatten in prenciepe vrijwel nooit met elkaar , in de pauze zat ze bij mij opschoot vroeger maar dit kwam er ook niet echt meer van , op msn werd het ook steeds minder en minder, daarna onstond er een ruzie omdat ik naar een ander meisje een iets veels te lieve krabbel stuurde op hyves.

op school valt niet met mijn vriendin te praten als ze boos is, dus je kan misschien al raden wat er gebeurde ... we negeerden elkaar totaal de hele dag lang en ik weet dat ik dat niet had moeten doen en dat ik haar meer aandacht had moeten geven ...

het werd zelfs zo erg dat het in het weekend uit ging ..

ik vond dat echt heel erg en nam me aan het begin niets kwalijk omdat ik absoluut niet inzag wat ik fout deed , maar de week daarna vroeg zij zelf mij weer terug , ik zij toen dat we beter vrienden konden blijven omdat we anders weer drama krijgen enso en mensen gaan rare dingen denken, maar we flowen nu nogsteeds wel een beetje

en nu herhaalt zich eigenlijk het geschiedenis een beetje , ze heeft dagen/weken en soms zelfs maanden dat ze ongelofelijk lief doet en mij volop aandacht geeft, en dagen dat ze me negeert of lelijk doet ...

nu weet ik in prenciepe waar dit door komt, als er iemand begint met aandacht geven op school is eigenlijk zij dat altijd wel, zij maakt mij echt op allemaal hele rare en simpele manieren verliefd op haar en trekt mijn aandacht, een punt die ik absoluut niet kan ....

ik kan opzich echt makkelijk en gezellig met andere mensen kletsen maar ik durf vaak echt niet op haar af te gaan ofzo, ik begreep later ook waardoor ze het uitmaakte ... we belden nooit , als we smste was het meestal voor afspraken te plannen, en op msn werd het ook steeds minder of het waren allemaal droge en lelijke gesprekken ... -.-

mijn zwakke punt bij haar is dus: ik durf nooit echt een gesprek/flow te beginnen, zij doet dit meestal, maar soms verwacht se ook gewoon dat ik dat doe, uiteindelijk doet sij dat dan toch wel weer als ze ziet dat er niets van mij komt, maar toch vind ik dat hier iets aan moet veranderen

ik wil haar graag bijv gw een lief spontaan smsje sturen of een xtje gw doordeweeks of op een zaterdag bellen, en dan echt kletsen voor een half uur - uur lang... het enigste punt is gewoon ik weet geen onderwerp ... we gaan beide met verschillende mensen om, dus echt roddellen gaat niet, we zitten bij elkaar in de klas dus we maken het grootste gedeelte van de spannende dingen vrijwel allebei samen mee ... verder ... ? ook ( denk ik ) dat ze met mij wel over een ander onderwerp wilt praten dat met haar vriendinnen, uiteindelijk ben ik haar ''aller liefste man'' en niet een roddel-vriendin ... en ik weet nog iets .. zij wil niet zomaar een 5 minuten gesprek, zij wil echt een gesprek van een half uur - uur lang ( precies hetzelfde als mij dus ) en ze verwacht dat ik haar bel .. -.-

weten jullie mij hiermee misschien raad ? misschien is jullie vriendin ook wel zo, even kort samengevat dit enorme verhaal + mijn probleem:

- exvriendin en ik flowen nogsteeds met elkaar
- als we flowen begint zij meestal, en bovendien heeft se dagen/weken/ soms zelfs maanden , dat ze enorm lief doet en me helemaal doet voelen alsof ik al haar echtgenoot ben, en daarna dagen/weken/soms maanden dat ze echt lelijk doet of mij totaal negeert
-ze verwacht dat ik haar bel - met haar begin te praten op school/tijdens chillings - op msn - meer lieve smsjes sms
- mijn probleem is: ik weet absoluut geen ow om met haar over te praten, zij wil met mij over iets anders praten dan met haar vriendinnen , en bovendien wil ze echt een belgesprek van een uur lang met mij hebben, niet zomaar eentje van 5 minuten

als dit probleem jullie boys van jullie meids ( of meids die van zichzelf weten dat ze ook zo zijn ) voorkomt en hoe jullie ermee omgaan, ik zou het graag willen weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2010, 20:01
Verwijderd
Wat is dat flow toch? Ben ik fucking zo oud geworden .
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 20:13
Volk
Volk is offline
Ik snap ook niet helemaal wat dat flowen is.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 20:14
mdac
mdac is offline
Citaat:
Wat is dat flow toch? Ben ik fucking zo oud geworden .

dat is een soort van preview relatie, jullie weten van elkaar dan eigenlijk al een beetje van elkaar dat jullie elkaar leuk vinden & elkaar willen, maar je bent er nog niet echt zeker van enzo en je houd het nog eenbeetje bij flirten enzo, zoiets ongeveer
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 20:22
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Vind je haar lief?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 21:13
mdac
mdac is offline
Citaat:
Vind je haar lief?
we flowen nogsteeds met elkaar dusja ik wil haar nog soms dan is ze echt zo lief he ook op msn enso dan verteld se me 10x hoe graag se later met mij wil trouwen enso en dat we mooie lichtgetinte kinderen krijgen enz enz. .... ( ik ben grieks zij is antiliaans ) ..

en dan zijn momenten dat doet se echt kapot lelijk of se negeert me gw, se wilt dan in prenciepe dat ik haar nonstop liefe aandacht geef daar ben ik achteraf via haar vriendinne achtergekomen, maar ik voel me echt ongemakkelijk en dit is in prenciepe alleen bij haar als se boos is, ik heb echt absoluut geen problemen met praten met meisjes maar bij haar gaat het om een of andere reden echt moeilijk ik weet dan echt gw niets om te zeggen en dus zeg ik ook gw niets ...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 23:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
we flowen nogsteeds met elkaar dusja ik wil haar nog soms dan is ze echt zo lief he ook op msn enso dan verteld se me 10x hoe graag se later met mij wil trouwen enso en dat we mooie lichtgetinte kinderen krijgen enz enz. .... ( ik ben grieks zij is antiliaans ) ..

en dan zijn momenten dat doet se echt kapot lelijk of se negeert me gw, se wilt dan in prenciepe dat ik haar nonstop liefe aandacht geef daar ben ik achteraf via haar vriendinne achtergekomen, maar ik voel me echt ongemakkelijk en dit is in prenciepe alleen bij haar als se boos is, ik heb echt absoluut geen problemen met praten met meisjes maar bij haar gaat het om een of andere reden echt moeilijk ik weet dan echt gw niets om te zeggen en dus zeg ik ook gw niets ...
Ik vraag niet wat jullie met elkaar doen of hoe jullie tegen/met elkaar doen.
Ik vraag: vind je haar lief. Ben je verliefd.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 23:38
mdac
mdac is offline
Citaat:
Ik vraag niet wat jullie met elkaar doen of hoe jullie tegen/met elkaar doen.
Ik vraag: vind je haar lief. Ben je verliefd.

ja ik ben verliefd
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 09:59
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik weet niet echt wat je met de situatie aanmoet, duidelijkheid vragen denk ik.

Oh en sorry dat ik het zeg maar je taalgebruik is erg verwarrend.
Oud 22-05-2010, 15:37
Verwijderd
Hahaha ik dacht net als Mutant toen ik klaar was met lezen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 16:32
Bright Blue
Bright Blue is offline
Om te beginnen, ik denk dat een gesprek met haar een heel goed idee is.

Ik denk dat ik me wel voor kan stellen dat ze verwacht dat jij haar belt, misschien wil ze dat je wat meer initiatief toont. Je zegt ook dat je bang bent om een gesprek met haar te beginnen, omdat je geen onderwerp weet. En als je dat van te voren al denkt, dan word het ws ook niks. Maar probeer eens zonder eerst een onderwerp in je hoofd te hebben, op haar af te stappen. En gewoon 'hoi' te zeggen. En als het dan echt vastloopt.. Geef haar dan een compliment ofzo. Er zijn echt wel genoeg dingen om over te praten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 09:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ja, probeer met haar eens serieus te praten over wat je dwarszit. Probeer te bedenken of zij niet teveel van je vraagt, of dat jij niet hard genoeg probeert om haar tevreden te houden. Als jullie daar niet uitkomen is het misschien beter om niet met elkaar te gaan, als zij regelmatig lelijk tegen je doet..
Oud 23-05-2010, 09:47
something..
something.. is offline
tja dat is het leven hea
de man moet bellen
dat staat ook netter voor zover ik me ken herinneren moest ik altijd als ik contact wilde met meisjes zelf beginnen
Reageren

Regels voor berichten