Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dan zijn momenten dat doet se echt kapot lelijk of se negeert me gw, se wilt dan in prenciepe dat ik haar nonstop liefe aandacht geef daar ben ik achteraf via haar vriendinne achtergekomen, maar ik voel me echt ongemakkelijk en dit is in prenciepe alleen bij haar als se boos is, ik heb echt absoluut geen problemen met praten met meisjes maar bij haar gaat het om een of andere reden echt moeilijk ik weet dan echt gw niets om te zeggen en dus zeg ik ook gw niets ... |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag: vind je haar lief. Ben je verliefd. |
![]() |
|
![]() |
Om te beginnen, ik denk dat een gesprek met haar een heel goed idee is.
Ik denk dat ik me wel voor kan stellen dat ze verwacht dat jij haar belt, misschien wil ze dat je wat meer initiatief toont. Je zegt ook dat je bang bent om een gesprek met haar te beginnen, omdat je geen onderwerp weet. En als je dat van te voren al denkt, dan word het ws ook niks. Maar probeer eens zonder eerst een onderwerp in je hoofd te hebben, op haar af te stappen. En gewoon 'hoi' te zeggen. En als het dan echt vastloopt.. Geef haar dan een compliment ofzo. Er zijn echt wel genoeg dingen om over te praten. ![]() |
![]() |
|
Ja, probeer met haar eens serieus te praten over wat je dwarszit. Probeer te bedenken of zij niet teveel van je vraagt, of dat jij niet hard genoeg probeert om haar tevreden te houden. Als jullie daar niet uitkomen is het misschien beter om niet met elkaar te gaan, als zij regelmatig lelijk tegen je doet..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |