Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is dit goed genoeg? trouwens, als je informatie wilt..moet je de UWV bellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je kunt meer informatie te weten komen door te surfen naar www.uwv.nl
|
![]() |
|
Sowieso moet je beginnen bij het recht op toeslagen (ik weet hoe dit zit bij WW, WAO en WIA, maar over WAJONG ben ik niet zeker). Ik bedoel dan de Toeslagenwet, dus niet de zorg- en huurtoeslag. Daar heb je meestal maximaal recht op (zoals al is gezegd).
Kom je met je uitkering en eventuele toeslagen van de toeslagenwet alsnog onder het bijstandsniveau uit, dan heb je recht op aanvullende bijstand. Meer dan dat valt er in ieder geval niet te halen, puur gebaseerd op uitkeringen. Als jij met het UWV en/of een eventueel reïntegratiebedrijf werk kunt regelen, heb je kans dat je loon én WAJONG ontvangt en boven bijstandsniveau uitkomt. Voor de rest: zoek het uit, bel het UWV, ga langs, het is jóuw situatie! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong En Huurtoeslag kelly1993 | 3 | 18-09-2012 23:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong belasting teruggav aboe | 6 | 01-07-2011 06:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong en studeren/stufi Lorelei | 13 | 06-07-2009 18:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong met terugwerkende kracht: belasting over betalen? Steleto | 0 | 09-07-2006 16:04 | |
Werk, Geld & Recht |
WAO en Wajong - overeenkomsten en verschillen. Lorelei | 5 | 23-10-2005 19:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong uitkering bij opname in kliniek? koala | 21 | 26-06-2005 20:43 |