Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Verkiezingen 2010

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 17:01
Kitten
Kitten is offline
Ik maak er maar weer een topic over (hoewel hij er nu nog is). Ik vond hem een stuk beter dan Hero Brinkman.
Oud 07-06-2010, 17:08
Nandahier.
Nandahier. is offline
Ik wil er nog wel even over doorpraten! Vond Tofik Dibi erg sterk!
Oud 08-06-2010, 10:10
Micky
Micky is offline
Er is niet heel veel nagepraat zie ik... Ik werk de chat nu uit, dus hij staat zo online. Post dan ook wel even een linkje!

Ik vond de chat met Tofik erg interessant. Vond dat jullie veel goede vragen stelde. Jammer dat hij soms wat lang over een antwoord tikte, maar ik heb gemerkt dat politci graag een verhaaltje vertellen ;-).
Oud 08-06-2010, 11:12
Gus
Gus is offline
http://www.scholieren.com/weblog/cha...ibi-groenlinks
Oud 08-06-2010, 11:23
Micky
Micky is offline
Gus stuurde de antwoorden al!
Oud 08-06-2010, 12:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kitten, interessante kwestie, van die specifieke bescherming voor planten & dieren die in het buitenland niet, maar hier wel bedreigd worden. Sowieso zijn er goede vragen gesteld, al blijf ik het vaag vinden wat GL nu precies met de studiefinanciering wil doen.

(haha, nu lees ik verder en zie ik dat Tofik je vraag niet eens goed begreep Jammer dat hij er geen goed antwoord op kon geven, al meen ik op te maken uit zijn antwoord dat ze vooral internationaal willen werken en kijken naar het grotere verband en dus geen actie willen voeren voor een dier dat alleen in Nederland het moeilijk heeft)
Oud 09-06-2010, 16:12
Simon
Simon is offline
Het is wel opvallend hoe zeer snel typen en antwoorden belangrijk is voor een vlotte chatsessie. Verrassend genoeg reageerde Hero Brinkman veel sneller dan Tofik Dibi (toch een stuk jonger).
Advertentie

Regels voor berichten