| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Yup, mega team. Al is er niet echt veel plek zo voor de nieuwelingen, maar dat is misschien ook wel goed.
Morgen rond 16.00 uur ben ik er pas weer (denk ik). Als er dan genoeg testpanel-leden zijn dan begint de eerste ronde. Mensen die een idee hebben voor een vraag, pm me! NIET in het topic daarover discussiëren, aub.
|
|
|
|
We hebben nog maar 3 leden in het testpanel. Zo kunnen we natuurlijk niet beginnen. En het is ook een beetje raar als er meer deelnemers zijn dan testpanel-leden. Sann, wil je nog steeds in het testpanel?
En zijn er misschien andere deelnemers die in het testpanel willen? Want hoe minder deelnemers, des te sneller we weer met een nieuwe groep deelnemers aan de start kunnen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nou ja, ik dacht, ik doe wel wat de spelers willen, want het is ook niet echt 'mijn' spel, dat ik dus niet zomaar alles kan lopen bepalen. Sann ik zet je dan hierbij in het testpanel en roep nog twee deelnemers op om te switchen.
|
|
|
|
Dames en heren van de DK. Zoals in de beginpost staat zijn er een paar dingen verander. Er is geen testpanel, maar alle DK-leden mogen hun antwoord op de vraag per pm naar mij opsturen (dus niet in dit topic posten!).
De deelnemers uiteraard ook hun antwoorden naar mij sturen. Voor de rest gaat het spelletje als 'gepland'. De eerste vraag: Wie heeft de meeste kans om een SOA op te lopen? Deelnemerslijst 1. Little Phoebe 2. Sann 3. Absinthe 4. N00dles 5. Jiiive 6. Freezer 7. Tink* 8. Rivka* 9. Uice 10. Paranoide Morgen om 20.00 is de deadline. Aan de deelnemers: Als je nou 5 over 8 online komt, stuur dan alsnog je antwoorden in. Misschien kan ik die verwerken. Als je je antwoorden niet instuurt krijg je geen punten. Sann, je staat weer bij de deelnemers!
|
|
|
|
Dat is inderdaad een raar idee. Maar als er echt heel weinig inzendingen zijn, dan moet het maar met wat we hebben. Misschien dat ik dan ook ga ranken of dat ik random.org ga gebruiken
|
|
||
|
Citaat:
Misschien doe ik dat nu ook even, naar diegenen die nog niets hebben ingezonden.
|
|
|
|
^Shiitt.. nou ja, dan kijk ik er morgen naar, want nu moet ik echt weg. Vinden jullie het erg als ik doe alsof Pip wèl iets heeft ingezonden ? Want anders moet ik alles veranderen.
Edit: Vraag ik me dan toch af, waarom heb ik dan een pm van jou en je zus gekregen, LP?
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die verhaaltjes achter de namen in mijn lijstje zijn inderdaad niet van mij, ik heb enkel een heel inspiratieloos rijtje met namen opgestuurd. edit : dit heb ik je gepm'd : ------------------------- Hallo, hier mijn inzending als testpanel. Wie heeft de meeste kans om een SOA op te lopen? 1.Sann 2.Little Phoebe 3.Jiiive 4.Absinthe 5.Noodels 6.Tink 7.Paranoide 8.Uice 9.Rivka 10.Freezer Laatst gewijzigd op 13-05-2010 om 23:17. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saai Your Friends # 1515 Verwijderd | 500 | 01-10-2011 21:46 | |
| De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
| De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
| De Kantine |
Lijst Saai #998 Verwijderd | 500 | 06-06-2010 22:58 | |
| De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
| De Kantine |
Saai zijn kan niet meer, ik zou niet weten hoeee #976c, subparagraaf I-D Verwijderd | 501 | 03-05-2010 01:05 | |