Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2010, 18:15
Naimin
Naimin is offline
Goedenavond allemaal!!!

Ik heb een vraagje, ik ben van plan WOW te gaan kopen. Nu weet ik dat ik daar elke maand voor moet betalen (of 60 dagen). Nu ben ik niet zo'n expert op het gebied van die Time cards, maar kan ik die gewoon halen bij de Bartsmit of Intertoys of Freerecord shop?? (Dat zijn namelijk de zaken die dicht bij mij in de buurt zitten) Het staat namelijk niet op de sites.

Dus.... kan ik ze daar halen, en hoe duur is dat dan, ik weet dat het ergens boven de 20 euro word.

Thank you
Oud 28-01-2010, 18:28
mepsteen
mepsteen is offline
vaak zijn ze bij gamewinkels te koop. Daarnaast zal het ongeveer 13.50 per 30 dagen kosten, een gamecard van 60 dagen kost over het algemeen 27 euro.
Oud 28-01-2010, 19:18
Verwijderd
Dixons en die andere pc "speciaalzaken" hebben die gamecards ook vrijwel standaard liggen.
Oud 28-01-2010, 23:21
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Automatische Incasso
Oud 30-01-2010, 01:32
sleeples
sleeples is offline
Freerecord shop heeft ze over het algemeen wel liggen.
Als je een eigen rekening heb met internet bankieren kan je het ook via ideal kopen via wow-europe zelf.
Per 3 of 6 maanden ben je namelijk goedkoper uit dan als je een game card koopt.
Oud 31-01-2010, 15:32
Verwijderd
Als je in staat bent om online te kunnen betalen (via bv. iDeal) dan moet je even op budgetgaming.nl kijken naar de goedkoopste winkels.
Oud 02-02-2010, 11:42
hitz0r
hitz0r is offline
De Cinematic van het einde van Arthas + de nieuwe Lich King staat online, kijken op eigen risico!

Oud 02-02-2010, 14:02
Naimin
Naimin is offline
Ik heb het toch maar niet gedaan, mijn pc kon de trial versie niet eens aan.... dus
Oud 02-02-2010, 19:50
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ik heb het toch maar niet gedaan, mijn pc kon de trial versie niet eens aan.... dus
Heb je een pentium 3 ofzo?
Oud 02-02-2010, 21:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
dan Faal je bijzonder hard:')

dus nieuwe pc kopen en via internet is het bijna altijd goedkoper
Oud 03-02-2010, 07:29
Naimin
Naimin is offline
Ik denk dat ik wel een andere pc ga kopen xD
Oud 21-02-2010, 19:24
mdac
mdac is offline
je moet zoizo geen wow gaan spelen man , het lvlen is het leukste gedeelte en alleen maar als je nieuw bent , eenmaal lvl 80 ga je stresse om in raids te kome en moet je saaie daily quests doen , en een nieuwe character lvlen is niet meer leuk als je al weer hoe het spel gaat

wow verpest zoizo je leven en is grote geldverspilling , doe geen moeite het te kopen
Oud 21-02-2010, 19:27
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Heb je een pentium 3 ofzo?
Vergis je niet in wat wow van je pc vraagt. Ik kon het op mijn oude PC ook spelen, maar dan zag ik de creeps (die heten in wow 'mobs'?) en andere characters pas als ze zo ongeveer voor mijn neus stonden.

Als ik ze van een grotere desitance wilde zien lagde m'n pc als een gek. Ooit meegedaan aan 1 raid. Zag 15 minuten lang niks en toen bleek ik al 14.5 minuten lang dood te zijn.
Oud 21-02-2010, 21:46
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Vergis je niet in wat wow van je pc vraagt. Ik kon het op mijn oude PC ook spelen, maar dan zag ik de creeps (die heten in wow 'mobs'?) en andere characters pas als ze zo ongeveer voor mijn neus stonden.

Als ik ze van een grotere desitance wilde zien lagde m'n pc als een gek. Ooit meegedaan aan 1 raid. Zag 15 minuten lang niks en toen bleek ik al 14.5 minuten lang dood te zijn.
Ik raidde Black Temple met een pentium 4, 1 gig ram en een gforce mx 440. kreeg toch nog 15fps ofzo.
Oud 22-02-2010, 00:43
Verwijderd
Sowieso, creeps?
Oud 22-02-2010, 11:06
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Sowieso, creeps?
Warcraft.
Oud 22-02-2010, 11:13
Batave
Batave is offline
Citaat:
je moet zoizo geen wow gaan spelen man , het lvlen is het leukste gedeelte en alleen maar als je nieuw bent , eenmaal lvl 80 ga je stresse om in raids te kome en moet je saaie daily quests doen , en een nieuwe character lvlen is niet meer leuk als je al weer hoe het spel gaat

wow verpest zoizo je leven en is grote geldverspilling , doe geen moeite het te kopen
:') Als je geen discipline hebt moet je het niet gaan spelen nee, als je, zoals ik, weet prioriteiten te stellen is er niks aan de hand.

Jij moet echt een bijzonder slechte pc hebben dan, ik kan het op mijn pc nog spelen zonder al te veel lag, en mijn pc is n;iet echt goed ofzo.
Mijn broer kon de trial nog op zo'n eee-pc spelen.
Oud 28-02-2010, 14:55
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
:') Als je geen discipline hebt moet je het niet gaan spelen nee, als je, zoals ik, weet prioriteiten te stellen is er niks aan de hand.

Jij moet echt een bijzonder slechte pc hebben dan, ik kan het op mijn pc nog spelen zonder al te veel lag, en mijn pc is n;iet echt goed ofzo.
Mijn broer kon de trial nog op zo'n eee-pc spelen.
Tis alsnog beter om het niet te doen!
I know, I've been there... O.O
Oud 01-03-2010, 21:39
Batave
Batave is offline
Ik ook.
Oud 02-03-2010, 22:09
Young Predator
Young Predator is offline
Slecht spel. Ben principieel tegen games waar geen einde aan komt / geen doel te behalen is.
Oud 02-03-2010, 22:42
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Slecht spel. Ben principieel tegen games waar geen einde aan komt / geen doel te behalen is.
en wat als je een spel waar een einde aan komt speelt binnen een spel waar geen einde aan komt?
Oud 05-03-2010, 09:38
Verwijderd
dude...zowiezo moet je niet aan wow beginnen
t heeft a: mijn brugklas verpest omdat ik alleen maar aan mn warlock dacht en niets uitvrat
en b: het alleen maar instance farmen is op lvl 80 (hoewel ik aardig wat geld aan mn accounts verdiend heb )
Oud 05-03-2010, 09:48
WAT
WAT is offline
wat zeurt iedereen over verslavend?
zelfs trials heb ik nooit de 10 dagen vol kunnen houden.
het heeft namelijk
a. een slechte sociale structuur
b. te veel gold farmers
c. slecht georganiseerde low lvl pvp
d. crappy graphics
e. het spel is na uitkomen helemaal verpest door mensen die zeurden dat het te moeilijk zou zijn

ik heb meerdere trial accounts geprobeerd en ook wel op mijn broetjes account gespeeld maar kan er echt de fun niet van inzien :/
Oud 05-03-2010, 15:22
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
d. crappy graphics

is het enige waar ik het dus gewoon niet mee eens kan zijn, wat boeit het nu of het er helemaal hip uit ziet?
Oud 05-03-2010, 22:21
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
trials
a. een slechte sociale structuur
c. slecht georganiseerde low lvl pvp
Lvl 20 worden na 10 dagen is representatief voor de rest van het spel, hou maar op.
Advertentie
Oud 05-03-2010, 23:38
jacobdb
jacobdb is offline
niet doen. vooral als je pc het niet eens fatsoenlijk kan draaien. (mijn pentium 4 3.2 ghz kan het nog maar net draaien. wat dus echt niet klopt want hij draait games als bijv far cry 2 nog wel redelijk) voor de rest vindt ik WOW behoorlijk zuigen
Oud 06-03-2010, 00:48
crawloftime
crawloftime is offline
WoW fucking rules.
Oud 06-03-2010, 15:43
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Een beetje tegen het leven?
Oud 06-03-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
niet doen. vooral als je pc het niet eens fatsoenlijk kan draaien. (mijn pentium 4 3.2 ghz kan het nog maar net draaien. wat dus echt niet klopt want hij draait games als bijv far cry 2 nog wel redelijk) voor de rest vindt ik WOW behoorlijk zuigen
Ligt dan waarschijnlijk aan je geheugen of je videokaart? ;p Ik heb een pentium 4 2,4 ghz en die draait hem op ultra.
Oud 07-03-2010, 12:24
jacobdb
jacobdb is offline
heb 2gig RAM en een 512MB graka dus dat valt allemaal wel mee hoor.
Oud 07-03-2010, 13:47
mepsteen
mepsteen is offline
dan doe je echt iets gruwelijk fout.
Oud 07-03-2010, 15:15
jacobdb
jacobdb is offline
dat doe ik niet. wat valt er in godsnaam fout te doen aan een installatie die bijna geheel automatisch gaat
Oud 07-03-2010, 16:18
mepsteen
mepsteen is offline
geen idee, maar als je problemen hebt met WoW te draaien, dan doe je iets fout, of dan heb je in plaats van een harde schijf een stenen tablet waar nulletjes en eentjes in staan gebeiteld.
Oud 07-03-2010, 16:27
jacobdb
jacobdb is offline
qoute ftw ^_^
Oud 07-03-2010, 18:57
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Een beetje tegen het leven?
Dude, vergelijk je nu real life met computerspelletjes,? * Reality slap *
Oud 08-03-2010, 20:57
Batave
Batave is offline
Ik zat er ook aan te denken om het wederom op mijn pc'tje te zetten, maar misschien wacht ik nog even op de expansion. Weet iemand wanneer die er ongeveer is?
Oud 08-03-2010, 21:02
Sherlock
Sherlock is offline
Dit jaar maar dan ben ik hoop ik te druk bezig met GW2.

Ik heb mezelf btw toch nog aangezet om 80 te worden net mijn eerste 4 heroics gedaan
Oud 08-03-2010, 21:05
Batave
Batave is offline
Dat is wel het nadeel van blizzard, ze vertikken het om een ETA in te stellen zodat ze die niet hoeven uit te stellen en mensen moeten teleurstellen.
Oud 08-03-2010, 23:19
crawloftime
crawloftime is offline
Wat ik al helemaal gay vind is dat ze ook gewoon niet van plan zijn om al die uitbreidingen gewoon in 1 doos te doen. Je moet binnenkort al 3 uitbreidingen kopen als je het volledige spel wil spelen, dat is al zeker 90 euro voor alleen de game en dan moet je ook nog per maand gaan betalen. Slaat echt nergens op.
Oud 09-03-2010, 11:41
Verwijderd
Dat lijkt me vrij logisch en een heel terecht bedrag.
Oud 09-03-2010, 12:19
crawloftime
crawloftime is offline
Een heel terecht bedrag? Voor de nieuwste games betaal je tegenwoordig 60 tot 70 euro, en dan is 90 euro voor een MMORPG + maandelijks betalen een terecht bedrag? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
Oud 09-03-2010, 12:55
Verwijderd
30 dollar per expansion is een vrij standaard bedrag hoor. Het maandbedrag is sowieso verwaarloosbaar klein.

Maar het hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoeveel je zelf maandelijks binnensleept. Als je een baan hebt zijn het iig minimale bedragen voor het aantal uren aan vermaak wat je ermee kan winnen.
Oud 09-03-2010, 13:27
crawloftime
crawloftime is offline
Ja, maar ze zullen wel meer uitbreidingen gaan uitbrengen. Straks heb je 5 uitbreidingen, moet je eerst het spel zelf kopen en dan die 5 er nog bij voordat je echt alles kan doen. Dat lijkt me niet echt praktisch.
Oud 09-03-2010, 13:32
Verwijderd
De software kan je (compleet met alle expansions) in één keer downloaden van de site. Het enige wat je dient te kopen zijn de keys.
Oud 09-03-2010, 13:37
crawloftime
crawloftime is offline
Ik doelde meer op het bedrag dan op de software.
Oud 09-03-2010, 13:48
Verwijderd
En dan nog? Ik heb vele malen meer tijd gestoken en plezier gehad van één expansion in WoW dan 90% van de andere games.

Daarnaast is het meer regel dan uitzondering dat blizzard alle expansions in één keer samenbundelt en dan voor een leuk prijsje in de verkoop doet.
Oud 09-03-2010, 19:07
Batave
Batave is offline
Citaat:
En dan nog? Ik heb vele malen meer tijd gestoken en plezier gehad van één expansion in WoW dan 90% van de andere games.

Daarnaast is het meer regel dan uitzondering dat blizzard alle expansions in één keer samenbundelt en dan voor een leuk prijsje in de verkoop doet.
Voor het spel betaal je 15€, dat is Vanilla.
Dan betaal je nog 15€ voor TBC.
En op het moment 35€ voor WotLK en dat gaat met CATA iets van 20€ worden lijkt me.
Daarnaast moet je dan CATA zelf nog kopen en dat is iets van 30-45€.
Dan kom je uit op 80€.

Voor, in principe, vier spellen is dat niet bijzonder veel.
Oud 09-03-2010, 19:09
Batave
Batave is offline
Daarnaast, dat maandelijke bedrag is als scholier makkelijk te halen. 3 maanden voor 35€ ongeveer. Ik kan dat makkelijk opbrengen. Mijn maandsalaris was ongeveer 90-100€.
Oud 09-03-2010, 22:07
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daarnaast, dat maandelijke bedrag is als scholier makkelijk te halen. 3 maanden voor 35€ ongeveer. Ik kan dat makkelijk opbrengen. Mijn maandsalaris was ongeveer 90-100€.
ik 21 euro voor 60 dagen met plusminus 180 euro per maand.
Oud 10-03-2010, 13:00
Batave
Batave is offline
My point, proven!

Regels voor berichten