Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij moet echt een bijzonder slechte pc hebben dan, ik kan het op mijn pc nog spelen zonder al te veel lag, en mijn pc is n;iet echt goed ofzo. Mijn broer kon de trial nog op zo'n eee-pc spelen. ![]()
||
Citaat:
I know, I've been there... O.O |
![]() |
|
![]() |
wat zeurt iedereen over verslavend?
zelfs trials heb ik nooit de 10 dagen vol kunnen houden. het heeft namelijk a. een slechte sociale structuur b. te veel gold farmers c. slecht georganiseerde low lvl pvp d. crappy graphics e. het spel is na uitkomen helemaal verpest door mensen die zeurden dat het te moeilijk zou zijn ik heb meerdere trial accounts geprobeerd en ook wel op mijn broetjes account gespeeld maar kan er echt de fun niet van inzien :/ |
![]() |
|
niet doen. vooral als je pc het niet eens fatsoenlijk kan draaien. (mijn pentium 4 3.2 ghz kan het nog maar net draaien. wat dus echt niet klopt want hij draait games als bijv far cry 2 nog wel redelijk) voor de rest vindt ik WOW behoorlijk zuigen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat ik al helemaal gay vind is dat ze ook gewoon niet van plan zijn om al die uitbreidingen gewoon in 1 doos te doen. Je moet binnenkort al 3 uitbreidingen kopen als je het volledige spel wil spelen, dat is al zeker 90 euro voor alleen de game en dan moet je ook nog per maand gaan betalen. Slaat echt nergens op.
|
Een heel terecht bedrag? Voor de nieuwste games betaal je tegenwoordig 60 tot 70 euro, en dan is 90 euro voor een MMORPG + maandelijks betalen een terecht bedrag? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
|
Verwijderd
|
30 dollar per expansion is een vrij standaard bedrag hoor. Het maandbedrag is sowieso verwaarloosbaar klein.
Maar het hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoeveel je zelf maandelijks binnensleept. Als je een baan hebt zijn het iig minimale bedragen voor het aantal uren aan vermaak wat je ermee kan winnen. |
![]() |
|
Ja, maar ze zullen wel meer uitbreidingen gaan uitbrengen. Straks heb je 5 uitbreidingen, moet je eerst het spel zelf kopen en dan die 5 er nog bij voordat je echt alles kan doen. Dat lijkt me niet echt praktisch.
||
Citaat:
Dan betaal je nog 15€ voor TBC. En op het moment 35€ voor WotLK en dat gaat met CATA iets van 20€ worden lijkt me. Daarnaast moet je dan CATA zelf nog kopen en dat is iets van 30-45€. Dan kom je uit op 80€. Voor, in principe, vier spellen is dat niet bijzonder veel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Review: World of Warcraft luvdut | 7 | 07-10-2008 17:27 | |
Games |
World of Warcraft Trailer - Conquest of Azeroth catbabo | 5 | 11-09-2008 08:48 | |
Games |
World of Warcraft studievragen Verwijderd | 9 | 16-03-2006 22:50 | |
Games |
World of Warcraft prepaid kaarten... undertakur | 35 | 12-02-2005 21:14 | |
Games |
Waar kan ik de Collector's Edition van World of Warcraft pre-orderen ?! plz help Dikkie | 5 | 28-11-2004 16:44 | |
Games |
World of Warcraft nieuw ingame filmpje Hellracer | 4 | 04-03-2003 18:27 |