![]() |
|
![]() |
hey,
In het kader van mijn thesis doe ik momenteel een onderzoek naar consumentenreacties op productstoringen . Hiervoor heb ik nog een aantal mensen nodig die voor mij een vragenlijst willen invullen die je vindt via onderstaande link: http://www.thesistools.com/web/?id=138889 Het zou mij enorm helpen als jij hieraan een bijdrage wil leveren! Bovendien maak je kans om een cinematicket te winnen door het juiste antwoord op een wedstrijdvraag (een inhoudsvraag over de enquête) naar mij door te mailen. Meer info hierover vind je in mijn vragenlijst. Het invullen van deze vragenlijst neemt ongeveer 15 minuten in beslag. Alle gegevens die je invult worden strikt vertrouwelijk verwerkt en elke vorm van anonimiteit wordt gewaarborgd. In het eerste deel worden 4 verschillende situaties aangeboden waarin je als consument kan terecht komen in het dagelijkse leven. Na elke situatie zal gevraagd worden om enkele uitspraken te scoren op een 5-puntenschaal. In het tweede deel van de vragenlijst zullen nog kort enkele achtergrondgegevens (persoonlijkheidskenmerken opnieuw adhv 5-puntenschaal, lftscategorie, geslacht en hoogst behaalde diploma) worden gevraagd. Alvast Bedankt voor je medewerking!!! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |