Advertentie | |
|
![]() |
|
De inverter zorgt ervoor dat de CCFL's (lichtbalkjes) in het scherm gevoed worden. Indien deze beschadigd of niet goed verbonden is kan dit ervoor zorgen dat de CCFL's niet juist functioneren. Als je scherm ineens heel donker is ligt het vaak aan de inverter maar het probleem dat jij beschrijft met de balken is in de meeste gevallen helaas het scherm.
Wat het zou kosten hangt helemaal af van het scherm dat in je laptop zit. Wellicht geeft dit je een indicatie. Verder is het natuurlijk een gok omdat het kan zijn dat er meerdere onderdelen beschadigd zijn. Investeer je straks misschien in een nieuw scherm en werkt hij nog niet fatsoenlijk. Helaas woon ik in de omgeving van Breda, niet echt dicht bij Den Haag dus, anders had ik hem best voor je willen vervangen. Dat iemand handig met PC's is wil overigens niet zeggen dat deze ook een scherm in een notebook kan vervangen, deze zitten aanzienlijk anders in elkaar en vereisen wel wat ervaring. Geen idee of iemand hier op het forum in jouw regio woont die het kan.
||
Citaat:
Ja, ik wilde het eigenlijk gooien op 'ik weet ook niet hoe het komt, hij deed het gister prima'. Het is namelijk niet te zien dat ie is gevallen. Vind het lief van je dat je dat zegt ![]() ![]()
|
Bij mij was mijn videokaart doorgebrand(ofzo) was nog binnen de garantieperiode, niet mijn schuld, en ze wouden me eerst geen garantie geven.
Je kunt ook op Notelogic kijken, maar als je een nieuw scherm nodig hebt kan dat wel duur worden.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met MP3 speler Risisekoe | 4 | 09-05-2012 13:21 |