Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig zit ik precies in dezelfde situatie. Alleen is het mijn moederbord en/of voeding wat het opgaf. Aangezien ik het beestje in zijn huidige conditie al bijna vijf jaar heb zit ik nu ook rond te neuzen naar een nieuw - maar goedkoop - systeem.
http://www.tomshardware.com/reviews/...rd,2521-2.html Sapphire RADEON HD 4670 Zelf zat ik aan deze te denken. Hoe dan ook, misschien heb je wat aan dit artikel. ![]()
|
Ik zou zoiets voorstellen.
Een Geforce 8x00 is hopeloos verouderd dus dat zou ik alvast niet kopen; een Radeon HD5750 is een veel betere koop (goede prijs/performance). Ik denk dat qua processor met dit budget een AMD quad core het beste is wat je kunt nemen; net iets sneller dan Core i3 (de 'concurrent' van Intel), en goedkoper. 2GB RAM is het ook net niet, kun je het beter gelijk goed doen en 4GB nemen. Dan heb je nog meer dan genoeg ruimte voor een nieuwe, goede voeding en een grote harde schijf.
Laatst gewijzigd op 04-06-2010 om 22:51. |
![]() |
|
Maakt elkaar niet heel veel. In de meeste gevallen is (wat gaming betreft) de i3 wat sneller.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe grafische kaart m!ke | 17 | 20-08-2008 20:58 | |
Software & Hardware |
Computer start spontaan opnieuw op Verwijderd | 20 | 01-05-2008 22:18 | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer Duitsers | 17 | 09-12-2007 19:51 | |
Software & Hardware |
Mijn computer showt mankementen: DakDuif_oud | 8 | 22-11-2006 11:10 | |
Software & Hardware |
[geheugen/videokaart] Extra geheugen of nieuwe videokaart? LORD_BL | 2 | 02-03-2004 17:37 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Hoe weet ik watvoor videokaart ik heb? Asilymor | 9 | 27-03-2003 21:14 |