Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 23:46
Verwijderd
Heej
Ik ben nu 19 jaar en ik vind het nog steeds lastig om aan een relatie te beginnen.
Als ik wil heb ik zo een jongen maar ik blijf altijd met het vertrouwen zitten.
Ik heb het idee dat jongens niet te vertrouwen zijn en dat ze niet menen wat ze zeggen. ik denk dat ze alleen aardig doen voor de seks en omdat ze dan niet alleen zijn.
Bij meiden heb ik eigenlijk zo door wat ze van me vinden maar bij jongens is het echt een raadsel.
Hoe weet ik nou dat een jongen echt meent wat hij zegt?
Please help me!
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2010, 01:01
AzN
AzN is offline
Je zult nooit iemand 100% kunnen vertrouwen, maar je moet toch ergens beginnen. Je wilt immers niet voor altijd single blijven . Je kunt 't toch heel rustig opbouwen met 'n jongen? Ga bijvoorbeeld pas verder dan alleen daten als je je voldoende zeker voelt over 'm. Iemand die niet alleen uit is op seks (en dus betrouwbaar is), zal begrip tonen als je 'm vertelt dat je moeite hebt met iemand te vertrouwen .
Oud 08-06-2010, 05:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Langer wachten met seks hebben, zodat je enigszins een gevoel/mening kan vormen over de jongen in kwestie of hij wel of niet te vertrouwen is. En echt 100% zeker weten doe je het nooit, helaas.
Oud 08-06-2010, 10:49
I C U
I C U is offline
Wat Spek zegt: iets langer wachten met seks hebben, langer daten en dan afwachten. En gun jezelf ook de tijd om iemand te leren vertrouwen. Dat is ook iets wat verdiend moet worden door de ander
Oud 08-06-2010, 11:10
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Heej
Ik ben nu 19 jaar en ik vind het nog steeds lastig om aan een relatie te beginnen.
Als ik wil heb ik zo een jongen maar ik blijf altijd met het vertrouwen zitten.
Ik heb het idee dat jongens niet te vertrouwen zijn en dat ze niet menen wat ze zeggen. ik denk dat ze alleen aardig doen voor de seks en omdat ze dan niet alleen zijn.
Bij meiden heb ik eigenlijk zo door wat ze van me vinden maar bij jongens is het echt een raadsel.
Hoe weet ik nou dat een jongen echt meent wat hij zegt?
Please help me!
Xx
Je hebt het daar over vrouwen. Jongens zeggen doorgaands keihard wat ze vinden, ook als het niet sociaal correct is. Vrouwen willen nog wel eens nee zeggen en ja bedoelen, jongens doen dat doorgaands niet.

Meisje: is er iets?
Jonge: ja, namelijk:

Jonge: is er iets?
Meisje: nee
[rest ken je wel]

En ja, jongens doen inderdaad vrijwel alles voor de sex, zo niet, dan zijn ze dood. Maar dat is vooral de eerste weken zo, later vinden ze het net als vrouwen prettig om een stabiele situatie te hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 11:16
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Je hebt het daar over vrouwen. Jongens zeggen doorgaands keihard wat ze vinden, ook als het niet sociaal correct is. Vrouwen willen nog wel eens nee zeggen en ja bedoelen, jongens doen dat doorgaands niet.

[rest ken je wel]

En ja, jongens doen inderdaad vrijwel alles voor de sex, zo niet, dan zijn ze dood. Maar dat is vooral de eerste weken zo, later vinden ze het net als vrouwen prettig om een stabiele situatie te hebben.
Haha, mannen zijn daar écht niet duidelijker in hoor... Als een man met een probleem zit dan zal hij dat écht niet zo snel zeggen, kropt hij het liever op etc. Een vrouw maakt van een probleem gelijk een heel drama, waardoor je het werkelijke probleem nog steeds niet helder hebt, maar toch
Oud 08-06-2010, 11:25
I C U
I C U is offline
Ik wou zeggen, moet vaak flink doorvragen wil ik het échte probleem uit hem te trekken... Terwijl ik zelf bij de eerste dan wel tweede vraag alles eruit gooi.
Oud 08-06-2010, 11:59
Akhlys
Akhlys is offline
Lekker generaliserend weer Gelukkig zijn er nog wel duidelijke verschillen binnen onze soort hoor
Oud 08-06-2010, 13:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik wou zeggen, moet vaak flink doorvragen wil ik het échte probleem uit hem te trekken... Terwijl ik zelf bij de eerste dan wel tweede vraag alles eruit gooi.
Ja, ben ik met je eens.
Mijn ervaring is dat mannen veel meer dingen voor zichzelf houden.
Ik kan me de zorgen van TS ook best voorstellen, maar idd.. langer wachten voor je seks hebt.
En vooral in de begin fase heb je gewoon veel seks, dat wil niet per se zeggen dat het alleen voor de seks is..
Oud 08-06-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:

[rest ken je wel]

Zo bedoelde ik het niet.Jongens zeggen heel snel ik hou van je en ik vind je leuk, etc etc maar hoe weet je nou dat ze dat echt menen. Vaak klinkt het gewoon te overdreven alleen maar om iets van je te krijgen. En dat moet ik dus niet weetje, ik hoor het liever minder vaak maar dat het dan wel gemeend is.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 21:24
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Zo bedoelde ik het niet.Jongens zeggen heel snel ik hou van je en ik vind je leuk, etc etc maar hoe weet je nou dat ze dat echt menen. Vaak klinkt het gewoon te overdreven alleen maar om iets van je te krijgen. En dat moet ik dus niet weetje, ik hoor het liever minder vaak maar dat het dan wel gemeend is.
Datzelfde zou je ook kunnen zeggen over vrouwen en zeker na wat ik de afgelopen tijd op meerdere topics heb gelezen en waar ik ook bezwaar tegen heb gemaakt.
Reageren

Regels voor berichten