Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2010, 07:54
aardigejongen
aardigejongen is offline
Ik moet dit gewoon even kwijt ik ontmoete op een verjaardig een hele leuke jongen het klikte gewoon weet je beetje praten wat gedronken vooral gelachen na afloop vroeg hij of ik meeging met hem naar huis zijn ouders waren een paar dagen weg voor ik het wist stonden we te zoenen samen onder de douche vroeg hij of mijn kontje mocht likken ik ik dacht ach waarom niet dus zei ik ga je gang wat een ervaring jongens ik vondt het heerlijk heb het bij hem ook gedaan vondt dat ook best lekker om dat te doen het was voor mij de eerste keer achteraf dacht ik heb ik hier goed aangedaan zomaar meegaan met een vreemde jongen en dan al dit soort dingen doen maar ja ik vondt het gewoon lekker en we zijn samen heerlijk klaargekomen dus het was gewoon toch wel een hele fijne ervaring nou ik wou dit even kwijt .
groetjes Robbie
Oud 28-06-2010, 09:49
Verwijderd
Wat wil je verder met dit topic? Wellicht kan je je openingspost aanpassen met een vraag oid zodat andere mensen er ook iets over kunnen zeggen, nu is het een mededeling en zulke topics gaan meestal op slot.

En gebruik aub wat vaker komma's, dit is een zin van 10 regels, leest wat lastig.
Oud 28-06-2010, 10:09
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
'Hoe voel je je op seksueel gebied.'
Oud 28-06-2010, 10:22
Verwijderd
Mja, dit gaat nergens heen en had inderdaad prima gepast in het 'hoe voel je je op seksueel gebied'-topic. Slotje dus voor deze.
Topic gesloten

Regels voor berichten