Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen Elviskostuum, dan denken mensen heel ff van droog, als je écht wilt opvallen moet je je snijen, het is negatieve aandacht, maar velen zullen van je horen als de gast met het mes.
Maar ok, serieus, macho gedrag tonen, wel dus, in zekere mate. Je moet natuurlijk niet als zo'n mongool doen, maar leiderschap tonen zeker wel. En dat doe je natuurlijk meer met een vleugje macho dan een vleugje magerheid. Heel zeker overkomen, beter oververzekerd dan een tikkeltje onder het goede. Je haar netjes houden is belangrijker dan goede kleren, kleren wel afwisselen. Complimenteus zijn, niet over alles een compliment maken, maar positief praten. Zeker niet, nee, nooit negatief praten. Neem initiatief, praat met mensen als zij niet met iemand anders praten. Wanneer jij het eerste woord zegt, dan ben jij meteen een soort van leider van het gesprek, dus je valt op. Oefening baart kunst, je doet het later gewoon automatisch. Maar dan moet je niet stoppen met verbeteren en leren van je fouten ![]() |
![]() |
|
Afwezignummer2, jij bent zelf een jongen? o.o
MIJN aandacht krijgt een jongen die macho doet in elk geval niet. Mijn vriendinnen zijn het hier geheel mee eens. maar wij zullen dan wel weer uitzonderingen zijn. ![]() Een jongen die te zeker overkomt schrikt mij eerder af dan dat ik me erdoor aangetrokken voel, eigenlijk. Dat positief praten is zéker belangrijk. Niks is zo irritant als zeurende, klagende jongens. D: Het gemiddelde meisje is zeker wel gecharmeerd van sportieve jongens, maar ga er alsjeblieft niet de hele tijd over praten of al je sportkunsten showen. ![]() En natuurlijk is het mooi meegenomen als je er goed uitziet, maar uiteindelijk is dit zo ongeveer het minst belangrijk! ''Van een mooi bordje kun je niet eten''
|
Sudoku, ja, ik ben een jongen. Ik heb ervaring met meisjes. Wedden dat de goede inbreng beter is dan de prins op het witte paard?
![]() Uiterlijk maakt zeker wel uit, niet zozeer als uiterlijk van meisjes voor een jongen. Maar kijk 's om je heen, 2 jongens doen precies hetzelfde, alleen de 1 ziet er uit als Matthew McConaughey, de ander ziet eruit als Bill Gates. Beiden zelfde leeftijd. Bij Bill zal je denken van "Eeh, uhl?", bij Matthew denk je meer van "Hmmhm!" Ga maar na ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb in ieder geval het idee dat Afwezigheidsnummer en Sudoku niet elkaars type zijn. ![]() |
![]() |
|
Het hangt er nogal van of welk meisje het is. Ik kén typjes die niet gecharmeerd zijn door intelligentie, maar wel door spierbalshowen en gladde praatjes. Terwijl diegene die dat laatste bij me flikt het echt niet gaat maken, en ik intelligentie een prachtige pluspunt vind, zo'n beetje onmisbaar.
![]() Ik denk dat je gewoon -cliché, zucht, maar goed, het is niets voor niets cliché geworden- jezelf kunt zijn. Ben je niet sportief? Hoef je je ook niet zo voor te doen ~ je trekt alleen maar meisjes aan waar je niet bij past, en stoot misschien diegene af waar het wél goed mee was gegaan. Aardig zijn, beetje positief doen en een leuk uiterlijk zijn zo'n beetje altijd wel goed, maar voor de rest hangt het er vooral van af of je contact maakt, dat je opvalt - niet meteen door macho te gaan doen of als 'n konijn door de klas te springen, maar bijvoorbeeld eens iemand aan te spreken. |
![]() |
||
Citaat:
@ Afwezignummer2: Hun innerlijk kan nooit gelijk zijn. Dus zoals scoot al zei, slecht voorbeeld. @ Scoot: Ja, precies. @ Em.: Daar ben ik het helemaal mee eens. @ Ducky-men: Een 'leuk uiterlijk' verschilt ook weer per persoon. Iedereen vind weer wat anders mooi. Doe wat bij je past. Doe wat jij zelf mooi vind. Uiteindelijk draait het niet eens om uiterlijk! ![]()
||
![]() |
Citaat:
En hoe je je moet gedragen kan natuurlijk niemand zeggen. Je hebt jongens die uit zich zelf zich macho gaan gedragen, en jongen die dat probéren. Ik hou er zelf absoluut niet van, maargoed, je moet helemaal zelf weten wat je doet. Eigenlijk is bijna alles wel goed wat je doet, zolang je jezelf bent. Maar als je iemand anders gaat proberen te zíjn, dan val je s.w.s. niet in de smaak. ![]()
|
Het ging mij om het drastische verschil tussen "Uhl" en "Hmmhm".
Geveinsd zelfvertrouwen is gewoon niet chill, het kan niet eens. Hoe kan je nou doen alsof je in jezelf vertrouwt? Als je doet alsof je vliegt, vlieg je bij lange na niet. Mijn uiterlijk is zowiezo meer macho dan pussy. Maar ik denk dat wanneer je voor de lange relatie gaat, je beter de heer kant op kunt gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor MIJ is uiterlijk toch echt het minst belangrijk. Al is iemand nog zo prachtig-knap-mooi-stoer-lekker, als diegene niet leuk doet is het al gauw over. Andersom werkt het ook zo. Al is iemand nog zo nietprachtig-nietknap-nietmooi-nietstoer-nietlekker (ook al is dit voor iedereen verschillend), als diegene leuk doet heb je er veel meer plezier van. ![]() Het is natuurlijk het makkelijkst als je er goed uitziet én leuk gedrag vertoont, maar die zie je eigenlijk maar weinig naar mijn mening. De meeste jongens die ik ken die knap zijn, denken dat ze de hele wereld naar hun hand kunnen zetten en zijn een stel arrogante kwasten of pestkoppen die denken dat ze alles kunnen maken. Terwijl dat ene groepje ''suffe nerdjes'' toch echt heel aardig blijkt te zijn. Gelukkig zijn de meeste jongens middenmootjes.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iemand die zichzelf is en zich op z'n gemak voelt met zichzelf. Geen geveinds zelfvertouwen inderdaad en al helemaal niks macho-achtigs. Dan liever een beetje pussy. En iemand die oververzekerd is valt mij zeker op, maar alleen in slechte zin (bah, afknapper #1 voor mij). Eigenlijk komt het neer op; wees jezelf, er is echt wel iemand die valt op jou om wie je bent. Daarvoor hoef je niets te doen behalve openstaan voor contact van beidde kanten. Ik kan wel vertellen wat jongens kunnen doen om bij mij op te vallen (hoffelijkheid, dikke huid hebben, altijd blijven lachen, en een beetje fatsoenlijke gespreksonderwerpen) maar daar heb je niks aan, ik ben al bezet.
|
![]() |
|
@Volk, wat is een dikke huid? Als in een vetje, of als in..? Ken het niet.
@Sudoku, geen meisje heeft het irritant gevonden, jongens zeggen weleens dat het er gay uitziet als ik wat doe bij een meisje, maar dat is weer wat anders. Met zelfvertrouwen en jaloezie wil je steeds hoger bereiken en durf je het ook aan. Zo kom je verder dan wanneer je geen zelfvertrouwen heb en maar wat verlegen wat zit. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe weet jij dat geen enkel meisje het irritant gevonden heeft? Niet ieder meisje roept wat ze vindt. Ik weet zeker dat er meisjes zijn die zich er dood aan ergeren. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar aangezien meneertje denkt dat geen enkel meisje het irritant vindt, wou ik hem even uit deze wonderschone droom helpen. Want dát is gewoon niet waar.
|||
Citaat:
Zoals in een ander topic uitgelegd word ik nogal snel boos op meisjes (niet dat ik sla ofzo, zou ik nooit doen). Wanneer ik dan ook echt boos tegen ze gaan doen gaan zij ook wel boos tegen mij doen, zeggen ze kwaaie dingen, maar nooit iets gerelateerd met mijn zelfverzekerde gedrag. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch blijf je voor mij een kwastje.
||
Citaat:
![]() En logisch dat je mij zo vindt. Ik doe ook zo arrogant^^ Tegenovergestelde: wat een jongen zoekt in een meisje (niet wat opvalt, hè, wat volgens mij echt gezocht wordt) is dat ze juist niet zo opvalt, maar juist doordacht en verzorgend voor zowel haarzelf als voor partner en (wanneer daar) de kinderen. Wat een meisje echt zoekt in een jongen weet ik niet precies, maar ik neem aan dat het ook best in die richting ligt, afgaand op de dingen die de vrouwelijke posters in dit topic zeggen. |
![]() |
|
... Zei Mark om weer eens iets ontopics te zeggen. XD
Maar het is wel waarheid. Pure waarheid. Eerlijkheid duurt het langst. Zo ook in een relatie. Maar aangezien het erom ging hoe je bij meisjes opvalt, is het misschien wat overbodig. En je kunt altijd nog op zo'n voetbaltoeter gaan blazen, als je écht aandacht tekort komt... Je weet maar nooit. Misschien zijn er wel meisjes die ervoor vallen. ![]() Edit: totdat meneer Afwezignummer2 zijn post erdoorheen gooide.
||
Citaat:
![]() En als je op zo'n toeter gaat blazen komt er vast een of andere mooie Afrikaanse meid op je af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een goede manier om overigens op te vallen bij een meisje is via een gemeenschappelijke hobby. Als je gepassioneerd je hobby bedrijft kan dat een leuk aandachtspunt zijn voor een meisje (visa versa evensgoed, overigens). Misschien maak je van 'een meisje ontmoeten' te veel een doel op zich, waardoor het wellicht geforceerd overkomt (oftewel het veelbesproken 'jezelf zijn' tegenwerkt) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lees: wordt cheerleader |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vraag me af Demipet660 | 7 | 28-08-2015 20:40 | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |