Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2010, 22:54
mikey0146
mikey0146 is offline
Hallo,
ik ben een jongen van 17 jaar en heb een probleempje denk ik.
Ik heb nu al een tijdje een vriendin en heb al 3x sex met haar gehad en dat verliep goed alleen de 4e x dat we het van plan waren te doen verliep het niet zo goed.

Het probleem is dat toen ik het condoom om heb gedaan, mijn penis slap werd. Dus ik en mijn vriendin dachten WTF!? Maar bij het voorspel was hij de hele tijd op volle toeren, pas toen ik het condoom om had werd hij slap! Daarna had ik 'm maar eraf gehaald en toen was hij weer gewoon op volle kracht. We hadden het nog een keer geprobeerd kort daarna maar toen ik de condoom weer omhad, slapte hij weer helemaal af.

Ik weet niet wat het is maar ik maak me er best wel druk om .. ohja en van die 3x sex was 1x zonder condoom en die overige 2x hadden we allebij een beetje alcohol op & dat was wel met condoom en lukte gewoon goed. Misschien dat ik toch gewoon aan een stoornis lijd ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 07:26
Kitten
Kitten is offline
Ik denk dat je last hebt van de angst die je jezelf inpraat. Sex is in het begin altijd wat onwennig en een condoom om je penis kan in zo'n geval erg de-erotiserend werken. Ik zou je aanraden zelf wat te experimenteren met een condoom, zodat je er aan went.
Oud 03-06-2010, 09:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sowieso kan het omdoen je afleiden van 'the heat of the moment' waardoor je dat probleem sneller hebt. Wat je eventueel kunt proberen is om je vriendin het condoom om te laten doen, dat is alweer net iets spannender. Misschien helpt dat.
Oud 03-06-2010, 20:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met haar mond schijnt ook leuk te zijn, al raad ik haar aan dat een beetje te oefenen op bananen en dergelijke, je wil niet dat ze er per ongeluk een gaatje in maakt met haar tanden natuurlijk.
Oud 04-06-2010, 02:45
mikey0146
mikey0146 is offline
bedankt voor de tips!
maar zou het echt daaraan liggen want zo heb ik het gevoel zelf niet, dat ik 't niet spannend genoeg vind ofzo ..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 02:48
mikey0146
mikey0146 is offline
Citaat:
Ik denk dat je last hebt van de angst die je jezelf inpraat. Sex is in het begin altijd wat onwennig en een condoom om je penis kan in zo'n geval erg de-erotiserend werken. Ik zou je aanraden zelf wat te experimenteren met een condoom, zodat je er aan went.
Ja dat heb ik al wel genoeg gedaan, expirimenteren
maarja opzich het condoom omdoen vind ik niet zo'n probleem, alleen als ik het condoom eenmaal om heb lukt het niet .. Is het eraf, gaat het gewoon ..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 12:38
superfreak38
superfreak38 is offline
met t voorspel al omdoen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 17:59
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien heeft het te maken met zenuwen van "oh jee, nu gaat het condoom om dus zometeen gaan we seks hebben "? Dat is misschien oplosbaar door wel alvast het condoom om te doen maar met jezelf (en evt haar) af te spreken dat je niet meteen over zal gaan tot seks op het moment dat-ie om is. (niet te lang wachten natuurlijk )
Oud 06-06-2010, 14:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Misschien heeft het te maken met zenuwen van "oh jee, nu gaat het condoom om dus zometeen gaan we seks hebben "? Dat is misschien oplosbaar door wel alvast het condoom om te doen maar met jezelf (en evt haar) af te spreken dat je niet meteen over zal gaan tot seks op het moment dat-ie om is. (niet te lang wachten natuurlijk )
Ja precies! Alleen is pijpen met condoom niet om over naar huis te schrijven, dus verwacht ook niet te veel van haar.

Overigens, ik heb een ex met ditzelfde probleempje en die zei dat het misschien zou helpen als ik bovenop zou beginnen (maar dat was pas mijn 3e keer ofzo, dus dat vond ik nou niet zo'n strak plan ). Misschien ook een idee?
Oud 07-06-2010, 14:45
mikey0146
mikey0146 is offline
ja klopt kan wel dat zij bonvenop gaat maarja kan dan nog steeds niet beginnen als ik een slappe houd want ja dan krijg je m er natuurlijk nie in haha
maar ik denk dat het wel goed gaat komen .. hoop ik dan
was maar 1x voorgekomen maarja zie 't de volgende keer wel

bedankt voor t reageren
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten