Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 13:40
Verwijderd
Het leek me een goed idee om een topic aan te maken waar mensen die kruisbandproblemen hebben, geopereerd zijn of nog geopereerd moeten worden hun verhaal kwijt willen en kunnen.

Uit enkele gesprekken en eigen ervaring merk ik dat veel mensen met anderen over de revalidatie, operatie en dergelijke willen praten. De meeste topics de op internet te vinden zijn, zijn enkele jaren oud. Ook hier op scholieren.com is er recentelijk geen topic geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 13:47
Verwijderd
Zelf ben ik nu drie maanden terug geopereerd. Zit op 12-13 weken en de revalidatie verloopt volgend schema, loop er zelfs iets op voor. Heb 4-5 weken op krukken gelopen. Vanaf week 11-12 kon ik voor het eerst redelijk joggen op de loopband (8.5 km/uur). Doelstelling is om deze maand paar keer buiten te joggen. Voordat ik kan voetballen zijn we paar maanden verder
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 19:42
Spoonie
Spoonie is offline
Trainen van de spieren bij je knie kan in een behoorlijke mate een zwakkere kruisband opvangen. Althans dat kreeg ik van m'n fysio te horen enkele jaren terug. Nu totaal geen last meer van
Oud 09-06-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Trainen van de spieren bij je knie kan in een behoorlijke mate een zwakkere kruisband opvangen. Althans dat kreeg ik van m'n fysio te horen enkele jaren terug. Nu totaal geen last meer van
Als de kruisband niet is gescheurd, kan trainen inderdaad heel goed helpen. Bij mij kon dat helaas niet meer doordat hij compleet was afgescheurd en ik er ook later nog doorheen ben gegaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten