![]() |
|
Er kwam net iets over op het nieuws. Het is in feite gewoon een stemwijzer waarbij je je voorkeursmerken aanklikt waar de website vervolgens een politieke partij aan matched.
Hier kun je het invullen, ik vraag me af wat er bij jullie uitkomt. Bij mij kwam er VVD uit, dit zit in de richting maar klopt niet helemaal gezien ik hoogstwaarschijnlijk PVV zal stemmen.
|
![]() |
|
![]() |
wat een onzin. ik kreeg de VVD en die staat toch echt in het hoekje partijen waar ik niet eens over nadenk.
maar goed, als ik aan had kunnen geven dat ik geen koffie drink, geen tv kijk, alleen ambachtelijk ijs eet en bij geen enkele kledingketen mijn kleren koop, dan was er ongetwijfeld wat anders uitgekomen... toch blijft het vreemd, want ik heb bij alles waar het goede antwoord niet beschikbaar was voor het "groenste" en duurzaamste merk gekozen, en nog krijg ik VVD ![]() |
![]() |
|
Veel van die dingen gebruik ik helemaal niet: auto's, loterijen, koffie... En de Praxis kies ik ook alleen maar omdat ik ernaast woon. Maar zulk soort dingen zijn wel grappig, er is ook nog een kinderkieswijzer of zo, hè, die is ook echt maf
![]() Bij mij komt er CDA uit, haha.
|
Citeren is iets anders dan het ook daadwerkelijk ondersteunen
![]() Ik denk dat dat tweede te maken heeft met het feit dat er hoofdzakelijk a-merken in voorkomen en dit toch snel met rechts geassocieerd wordt. Ze hadden een gelijke verdeling van a- en b-merken moeten nemen om een beter beeld te krijgen.
|
CDA.
Oké, ik heb de test de halve tijd met mijn ogen dicht gedaan, omdat ik geen favoriet merk shampoo heb, geen bier drink, geen auto rijdt, mobieltjes merken me niet zo interesseren, geen sterke drank drink, geen merkbroeken draag, geen huishoudelijk artikelen merken-kennis heb enzovoort - en daarnaast sowieso niet zo naar merken kijk. Dus, ik voel me nou niet echt aangevallen door een totaal-niet-bij-mij-passende partij, want ik kan 'm niet eens goed invullen. :'D |
|
|