Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dit was zo'n 538 on tour ding dus elke kleuter komt er in en 2 keer per jaar is dat feest, binnekort is er weer iets maar daar kan ze niet heen ![]() ach ja... |
![]() |
|
![]() |
Ik zie hier ook wel wat herkenbaars in, meisje waar ik smoor op ben vroeg mij of ik zin had is een keer met haar af te spreken. Nou ik helemaal blij, en ik geef het nog zeker niet op maar zij smst me heel weinig eigenlijk. Ik sms haar dan ook alleen maar om dingen van, ben je die en die dag vrij? heb je anders zin om iets te gaan doen. Verder laat ik het daarbij hangen en kijk ik wel hoe het in het echt is.
Want dan is het belangrijkst, ik vind dat je niet persee kan oordelen uit internet contact of iemand je wel of niet leuk vind. Dat merk je het best in het echt. ![]() |
![]() |
|
Ik denk niet dat ze er hetzelfde over denkt als jij.
Volgens mij vond ze het toen wel leuk maar dat valt nu al wel weer mee. Ze wil je niet kwetsen oid, dus zegt ze niet nee. Als ze nooit uit zichzelf begint te praten lijkt mij dat wel een sterke aanwijzing daarvoor. Ook dat ze niet ja of nee zegt over dat afspreken. Laat het zitten. Je kunt misschien wel proberen meer met haar om te gaan en te hopen dat ze anders over je gaat denken maar probeer vooral niet teveel smsjes te sturen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #123 Verwijderd | 364 | 08-02-2016 09:46 | |
Liefde & Relatie |
Gaan of niet gaan. Verwijderd | 69 | 19-01-2013 14:08 | |
Liefde & Relatie |
Versierpogingen @ clubs.. Hijo de Puta | 47 | 11-06-2005 21:50 | |
Liefde & Relatie |
wat betekent zoenen voor jullie? Verwijderd | 27 | 01-09-2002 13:55 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |