Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2010, 18:21
Dice94
Dice94 is offline
Ik ben verliefd, heel verliefd en ik merk dat bij elk gesprek dat ze met een jongen heeft het gevoel krijgt dat ze die gozer leuk vind, of dat ze gaan flirten.

Ik spreek waarschijnlijk zondag met haar af, zij kwam met het idee om samen iets te gaan drinken maar ik moest wel zorgen voor de datum want ik merkte dat het er anders niet van zou gaan komen.

Toch ben ik bang dat zij mij niet leuk vind en met iedereen een beetje in het rond flirt.

Volgens mij ben ik een beetje paranoia en maak ik me te druk.

Kent iemand dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2010, 21:55
twizzle
twizzle is offline
volgens mij wat jij bedoelt heeft iedereen wel, iig heb ik ook gehad de tijd voordat ik met mijn huidige vriendin had. Ik ging ook overal wat achter zoeken.
maar als het van haar kant komt om wat af te spreken zal het toch wel goed zitten niet ?
anders ben gewoon eerlyk en zeg dat je haar wel ziet zitten is misschien niet de makkelijkste manier maar dan ben je er wel zeker van.. wat kom op altijd maar met dit gevoel lopen is ook niet bepaald leuk
zeg gewoon bij het afspraakje bijvoorbeeld

Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 22:16
Dice94
Dice94 is offline
Ja ik ga gewoon met haar chillen dan maar! Beetje praten enzo en dan zie ik wel wat er gebeurd.
Ja ze wist al van me dat ik haar leuk vond een tijd terug, voordat het niet helemaal goed ging. Nu had ze zelf weer het initiatief genomen om contact op te zoeken, en dus ook om af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 08:03
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ja de kennen we allemaal en dat is gezond . Jaloezie vermijd je nauwelijks in een relatie. Accepteer het dus voor wat het is. Dan heb je er ook wat minder last van. Het blijft een rotgevoel.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 10:37
Dice94
Dice94 is offline
Ja ik vind het heel moeilijk. Want ik weet dan ook niet wat ze wil. Ik heb echt het gevoel alsof ze meer interesse krijgt in andere jongens, ik vind het er ook heel moeilijk om mee om te gaan. Voel me echt heel klote op het moment! Ik snap het ook allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 23:46
lesley7/8 a
lesley7/8 a is offline
mee eens

ik heb dat ook hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 09:17
Rysair
Rysair is offline
ja herken ik ook. niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 18:20
JoostB
JoostB is offline
Zoals ik uit je tekst opmaak heb je dat jaloerse gevoel bij elke jongen waarmee ze spreekt, je overreageert dus waarschijnlijk; het is pas wanneer dat bepaalde (dus 1 of enkelen ofzo) anderen een schijnbare speciale "behandeling" krijgen dat je eventueel zorgen moet gaan maken. Je moet zo'n flirtgedrag niet overschatten, maar zeker ook niet onderschatten. Probeer het te relativeren, vergelijk haar gedrag bij die andere jongen met hoe ze zich tegenover jou gedraagt. Overdreven jaloezie is perfect normaal; desnoods kan je eens de mening vragen van een vriend ofzo; "Vind je nu ook niet dat die twee daar hard flirten?", dan heb je ook weer een neutraler ingesteld (dan jezelf) referentiepunt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten