Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
uitdagen? hmm. zal ze echt meer respect krijgen als ik bijvoorbeeld een keer boos wegloop? of echt boos ga doen? want meestal probeer ik haar in zo'n bui zoveel mogelijk maar aandacht te geven, en zeggen dat ze anders doet of een beetje ja, normaal proberen te doen?
als ik nou een keer echt behoorlijk boos word, als ze me niet serieus neem? of wegloop van haar en dan de volgende dag maar weer bellen? echt bedankt voor jullie hulp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
oke, want als ik het haar zeg dat ze anders of irritant doet, gaat ze juist nog meer vervelend doen.
is boos worden echt niet de juiste optie? want ik zit nu echt op dat randje van die woedeuibarsting want ze neemt me met niks meer serieus op die momenten. ze lijkt op dat moment wel een heel ander persoon. ![]() en nee ze heeft niet die persoonlijkheidsstoornis ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt boos worden heeft geen zin, maar inderdaad, duidelijk maar kortaf laten merken dat je het niks vindt en haar vervolgens negeren
![]() Maar ik denk idd dat ze nog een beetje jong is en vooral loopt te 'spelen' (als in 'oefenen voor later'), beetje uitdagen, kijken hoe dit soort dingen werken. Niet dat ze dat bewust doet, hoor, maar het komt over als 'typisch tienergedrag'. |
![]() |
|
Hoe oud is ze precies? Het klinkt inderdaad als zo'n typisch 13/14-jarig pubermeisje die flink uit gaat zitten dagen om te kijken hoe ver ze kan gaan. Laat maar merken dat ze tegen die grens aan zit en ze hem beter niet kan overschrijden.
|
![]() |
haha, ze is 15. ze is het soort meisje dat 'goed in de groep ligt'.
ze speelt dus min of meer met me? en als ik laat merken door kortaf en droog te reageren, kan ik haar laten merken dat dit niet leuk is? ik probeerde het altijd heel voorzichtig te doen want ik wil der niet kwijt :$ |
![]() |
|
![]() |
ik weet bijna wel zeker dat ze dnket dat jij har niet meer zo leuk vind. en door middel van te zeggen dat ze een ander heeft hoopt ze dat jij een beetje bang en beschermend word tegenover haaar. Zodatt ze weer ziet dat je wle veel om haar geeft. Of ze komt aandacht te kort. Of allebij
|
![]() |
|
![]() |
haha, kijk. het is echt heel vervelend gedrag.
gisteravond vertelde k haar iets heel serieus, iets prive's maar het ging niet over een andere relatie of iets wat daar ook in welk opzicht met een andere relatie te maken zou hebben, en ze reageerde een beetje zovan; oh, dat geloof ik niet. dus ik van maar het is wel waar. nou uiteindelijk geloofde ze het wel maar ze wist dat dit nogal gevoelig lag. dus toen ik wegging aan het eind, knuffelde ik haar en gaf een kusje enzo, en toen ik haar knuffelde moest ze opeens lachen en ik vroeg wtf weetjewel? dus ik stop die knuffel en zij zoiets van sorrysorry, en toen ben ik dus weggegaan want dat pikte ik niet want het onderwerp ligt bij mij gevoelig. die avond kreeg ik nog een telefoontje dat het haar heel erg speet en dat ze heel veel van me hield en dat soort dingen. maar deze avond sprak ik haar weer op msn, en toen deed ze heel kortaf met droge antwoorden als ja en nee? ze had het zelf over een andere jongen die haar leuk vind? wtf probeert ze? ik weet dat ze van me houd, en die momenten als dat telefoontje op die avond, daarbij moest ze huilen. ze wou me niet kwijt had ze me verteld. ik heb nu een maand een relatie met haar en de eerste weken deed ze niet zo, en nu opeens wel? ze is erg belangrijk voor me, ookal hebben we pas een maand. ik wil haar echt niet kwijt ![]() btw; reageer maar op me veel te veel tekst die ik getypt heb, maar ik lees het morgen want ik ga nu slapen :$. |
![]() |
|
![]() |
She is just toying. Kijken waar de grenzen liggen. Persoonlijk zou ik het hard de kop in drukken door als ze over zoiets begint gewoon boos te gaan spelen, armen over elkaar en dan maar vroeg naar huis gaan. 'Freeze out' style. Feitelijk wil ze gewoon aandacht en kijken hoe ver ze kan gaan. Op die manier ziet ze dat ze en geen aandacht krijgt en dat ze niet bepaald veel te zeggen heeft. She isn't suppose to be in charge.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm ik denk dat ze zich ongemakkelijk voelt bij serieuze momenten en probeert het serieuze ervanaf te halen door kinderachtig te gaan lopen klieren. Als jij dan boos weg gaat lopen ben je zelf net zo kinderachtig bezig trouwens. Ik denk dat je een keer echt aan haar uit moet leggen dat je het jammer vindt en dat je graag ook serieuze momenten met haar wilt kunnen delen. Goede kans dat zij dan zegt dat ze het gaat proberen; als ze dan toch weer eens gaat klieren, zeg je iets als 'dit is nou een voorbeeld van wat ik laatst bedoelde, dit vind ik niet leuk'.
(Het kan trouwens ook dat ze gewoon zo is. Dan kan ze het niet veranderen zonder zichzelf te forceren en dan is het voor haar niet meer leuk. In dat geval past ze misschien toch niet zo goed bij je) |
![]() |
|
Lijkt me redelijk onlogisch om op een serieuze manier haar duidelijk te maken dat het je niet zint wat ze doet, want ik heb het idee dat ze je totaal niet serieus neemt. Waarom dan een serieus gesprek beginnen daarover? Ze is op dit moment bezig met je grenzen opzoeken, dus laat haar zien waar die grens is. Als ze te ver gaat naar jou idee, hoef je je vooral Niet in te houden. Het feit dat je niet wilt dat het uitgaat maakt je voorzichtig en daardoor walst ze keihard over je heen.
Wordt maar een keer flink boos, ga eerder weg en laat haar vooral niet dit spelletje doorspelen. Mocht ze dan nog doorgaan heb je altijd nog het "uitmaken" dreigement. Ook al wil je dat niet, je kan wel "spelen" dat je het uit wilt maken als ze zo doorgaat. Laat haar die grenzen duidelijk merken, dan hoeft ze ook niet af te tasten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eerst volgende keer zou je kunnen opstaan en zeggen dat je wel terug komt als ze je wel respecteert en rekening houdt met je gevoelens. Eventueel toevoegen dat het voor jou weinig zin heeft een vriendin te hebben die jou steeds op die manier belachelijk maakt. Ik denk/hoop dat ze het dan wel inziet.
Als ze zo door blijft gaan en jij blijft je eraan ergeren, dan is zij misschien toch niet de persoon voor jou. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is cyberseks vreemdgaan? PCmuis | 56 | 16-02-2007 11:09 | |
De Kantine |
Praten in je slaap?! Zet hier je leukste quotes! Kronkeltje | 216 | 11-08-2003 22:06 |