Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 07:52
Jennifer1987
Jennifer1987 is offline
Al opgelost

Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 09:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2010, 07:57
Verwijderd
Uh.

1. Hij wil niet afspreken
2. Hij heeft een vriendin.
Klaar.

Dat hij dan 'bij je komt staan' en opmerkingen maakt betekent voornamelijk dat ie een sukkel is, daarbovenop nog eens.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 09:32
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik denk dat het een heel verstandige keuze was om het contact te verbreken. Nu heeft hij een vriendin én houdt hij contact met jou. Daar doet hij zijn vriendin en jou mee te kort. Hoe verlegen hij ook is: hij eet van twee walletjes en dat is niet aardig. Al bedoeld hij het misschien niet zo.

Stel voor jezelf een grens. Je wordt denk ik niet erg gelukkig van hem op dit moment. Wellicht ziet hij in, zodra je het contact verbreekt, dat hij jou leuker vindt. Dan kan hij het uitmaken en kunnen jullie misschien wat proberen met elkaar. Mits je dat wil natuurlijk. Of hij maakt het niet uit. Dan is dat ook weer duidelijk en kun jij ook weer andere leuke jongens gaan ontmoeten. Aan het lijntje gehouden worden is niet erg fijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 10:08
I C U
I C U is offline
Wat Siem zegt
Oud 16-06-2010, 18:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij vindt het volgens mij gewoon wel een spannend idee dat hij twee meisjes achter zich aan heeft lopen (wat niet zo hoort natuurlijk!). Dus contact verbreken lijkt me inderdaad het verstandigste, ook al is dat kut en moeilijk.
Je kunt jezelf niet blijven kwellen, hij heeft een vriendin en het ziet er niet naar uit dat hij het gaat uitmaken voor jou, terwijl hij je wel wil laten denken dat je een kans hebt, door je te smsen ed. Zelfs al doet hij nog zo onschuldig, hij weet precies waar hij mee bezig is en dat is fout.
Oud 16-06-2010, 19:33
Volk
Volk is offline
Ik snap niet wat je ziet in zo'n jongen. Zou jij het leuk vinden als jij iets met hem had en hij zo met andere meisjes deed? Dat hij tegen meisjes zegt dat hij soms wou dat het uit was. Hij houdt nu eigenlijk zowel jou als die vriendin aan het lijntje. Zo iemand wil je toch helemaal niet? Contact verbreken lijkt me het slimst. Als hij echt om jou geeft maakt hij het dan uit en komt hij naar jou toe. Zo niet, dat weet je genoeg. (En ben je waarschijnlijk beter af)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten