Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2010, 20:04
lauren19
lauren19 is offline
Hoi allemaal,

mijn nichtje is binnenkort jarig en ik wil haar graag een armbandje kado doen. Wat zijn leuke trendy armbanden? Het gaat om een hip meisje dat 15 wordt. Kunnen jullie mij helpen of websites doorsturen met foto's van mooie armbanden?

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2010, 11:30
*oma*
*oma* is offline
Bedeltjes en kralen zijn leuk. Maar als je maar een klein budget hebt, dan kun je beter iemand anders vragen of meerdere mensen verzamelen voor de basisset. Merken zijn oa: Pandora (prijzig) en Trollbeads (ook niet heel goedkoop). Er zijn ook goedkopere, maar daar weet ik de namen niet van. Als je dit te duur vindt kun je ook kralen kopen in een kralenwinkel en dan kan ze zelf een armband maken. Er zijn ook armbanden met een kliksysteem (ben de naam even kwijt). Het zijn een soort drukknopen die je op een armband klikt.
Oud 12-06-2010, 18:54
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik heb eens in de juwelier een armbandje gekocht, of het was 7 euro of het was 15 euro.
Maar ze was er heel blij mee, dus voor dat geld kan je iemand al een mooi cadeau geven!
Volgens mij was het een zilveren armbandje met van die hartjes eraan, of 1 hartje.. Ach, je snapt het principe Maar dat is natuurlijk niet wat je wilt geven, maar het is een voorbeeldje
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 20:23
Verwijderd
Pandora vind ik verschrikkelijk.
Ik kan voor je kijken. Persoonlijk vind ik bangles heel leuk die hele dikke joekels. Voorbeeldje fashion against aids.

Nu kun je ook een simpele witte "bangle" kopen en er zelf iets opmaken of schilderen. Lief en een simpel leuk cadeautje.
Dat is mijn trend.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 20:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 19:34
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
een armbandje van A Complaint Free World.

En dan ook het boek!!
Oud 16-06-2010, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Pandora vind ik verschrikkelijk.
Ik kan voor je kijken. Persoonlijk vind ik bangles heel leuk die hele dikke joekels. Voorbeeldje fashion against aids.

[afbeelding]

Nu kun je ook een simpele witte "bangle" kopen en er zelf iets opmaken of schilderen. Lief en een simpel leuk cadeautje.
Dat is mijn trend.
Zulk soort armbanden vind ik ook erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 14:25
Verwijderd
Ikzelf ben dol op armbandjes met steentjes/mineralen/edelsteentjes. Het toffe ervan vind ik dat je er betekenis achter kunt zoeken en kijken wat voor invloeden het zou kunnen opleveren.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 20:16
Verwijderd

Altijd studs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten