Hoi,
ik heb sinds een tijdje last van mijn onderbeen, met name van mijn scheenbeen maar ook een beetje in mijn kuit. Ik denk dat het zo'n week of vier geleden is begonnen. Eerst had ik af en toe last, bijvoorbeeld na hardlopen of een andere sport. Maar sinds vorige week heb ik ook pijn als ik een kort stukje moet lopen en trekt het vervolgens langzaam weg (het doet dus ook nog zeer als ik daarna ga zitten, het is niet meteen over na het lopen). Ik vind het nu toch wel erg hinderlijk worden. Ik moet elke dag zo'n tien/vijftien minuten lopen naar de bus en het doet soms zoveel pijn dat ik dat niet haal.
Het is begonnen in twee benen, nu is het in mijn rechterbeen duidelijk erger.
Ik merk ook dat ik na een stukje lopen, als het pijn begint te doen, mijn rechtervoet anders neerzet dan mijn linkervoet. Ik hoor mijn rechtervoet veel duidelijker op de grond neerkomen, vooral als ik een stukje naar beneden moet lopen.
Zijn er hier mensen die soortgelijke klachten hebben (gehad)? Of tips wat ik het beste kan doen? (Ik weet wel dat de beste tip waarschijnlijk de huisarts is, maar ik ben een beetje bang dat die me wegstuurd met 'kijk het maar aan' of iets dergelijks.)