Donderdagmiddag moet ik mee shoppen met een vriend. Hij is 1m85 groot en weegt met moeite 60kg (geloof me, hij eet meer dan genoeg). Lang en mager dus... Aangezien ik zelf niet echt een Trinny of Susannah ben, vraag ik jullie hulp...
Ik ben ook lang en mager 1,90 meter en 57 kg en weet intussen precies wat ik het beste bij mijn lengte en figuur kan dragen. Zo draag ik doorgaans wijde kleding.
Veel mensen denken dat ik een eetstoornis heb (wel gehad omdat ik mezelf vaak te dik vond) maar ik zou je het advies geven dat je vriend beter geen strakke kleding kan dragen, tenzij hij een strakke broek combineerd met bv een groot T shirt. Zo wil ik weer een skinnybroek dragen met een wijde trui of een lang en groot T shirt en dat staat mij wel weer goed.
Ik maak veel van mijn kleding zelf, dus alles kan ik precies aanpassen aan mijn lengte en figuur zoals ik dat wil. Mischien zou je dat zelf ook eens kunnen overwegen.
ik vind een trenchcoat bij lange mannen altijd wel mooi. dus een langere jas.
verder denk ik dat hij inderdaad niet te strakke kleding, maar ook zeker niet te wijde kleding moet dragen.
horizontale strepen zorgen ervoor dat de man in kwestie er breder uit ziet, en verticale strepen moet je dus vermijden: want daardoor zal hij er nog langer en smaller uitzien.
28-06-2010, 13:43
Verwijderd
Mijn vriend heeft dezelfde lengte en gewicht als die vriend van jou en ik vind het over het algemeen lelijk als hij wijde kleding draagt. Mijn vriend let er vooral op dat overhemden bijv. small fit zijn en ook t-shirt. Bij grote kleding lijken armen ed alleen maar dunner en lijkt de kleding niet te passen.
Ik snap nooit hoe je echt mager kan zijn, dat houdt in dat je en niet eet, en niet beweegt.
Maar wat al werd benadrukt, overhemden met colberts werken goed.
Ik snap nooit hoe je echt mager kan zijn, dat houdt in dat je en niet eet, en niet beweegt.
Maar wat al werd benadrukt, overhemden met colberts werken goed.
Inderdaad, hij eet echt wel meer dan voldoende en doet aan sport, maar er komt geen grammetje bij.
Die mensen worden best vaak later wat zwaarder merk ik (als ik ouders zie van zulke mensen dan)
En met lang en mager moet je niet alto gaan worden, dan word je dubbel zo zwart! (FA...)
Die mensen worden best vaak later wat zwaarder merk ik (als ik ouders zie van zulke mensen dan)
En met lang en mager moet je niet alto gaan worden, dan word je dubbel zo zwart! (FA...)
Lijkt mij eerder een goed dan een slecht iets, dus ik zie niet in waarom dat niet zou mogen.