Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg dan dat er niks mis is met de kwaliteit van de jongere fb's, zoals bijvoorbeeld in het geval van Miekje. Anyway, er wordt bijna overal moeilijk gedaan over semi-offtopic posts, dat is echt niet beperkt tot CG. |
![]() |
|
Ik weet niet over welke topics het hier gaat, maar grote kans dat er in een topic, zoals in het voorbeeld dat je gaf, posts verwijderd zijn. Dan plaatst een fb nog even een melding in zo'n topic om leden erop te attenderen dat er ontopic gereageerd moet worden, maar de offtopic reacties zijn dan al verwijderd.
Het is opzich handig van de fb om er dan even bij te zetten dat er posts verwijderd zijn, maar dat gebeurd misschien niet altijd.
||
Citaat:
Ja, het klopt dat we streng zijn op Contact Gezocht, maar mensen openen een topic om contact te krijgen met andere leden. Om dan over de groenteboer te beginnen heeft geen waarde voor het topic. Vaak worden de offtopic posts dan verwijderd en ontopic geroepen. Voortaan zou ik/we er even bij kunnen zetten dat er posts verwijderd zijn.
||
Citaat:
En dat er daar jonge forumbazen zitten is omdat het juist daar heel belangrijk is dat de forumbazen feeling hebben met de doelgroep.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() en nee, FB's zijn geen leraren, maar voor een goede naleving van de forumregels is het handig als een FB een zekere afstand tot de discussies kan nemen. |
![]() |
|
Ik denk dat ik even duidelijk moet maken dat er voor mij een verschil is tussen FBs uitzoeken op hun leeftijd of op kwaliteiten die leeftijdsgebonden kunnen zijn. Voor Pubers-forum is het logisch dat je FBs wil met een binding met die groep. Dat kan ook betekenen dat er oudere FBs worden ingezet, maar dat is hier niet gebeurd.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben vooral benieuwd of hier nog voorbeelden komen van "Nazi-achtig" gedrag.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ach, aangezien het toch een gekickt topic is over CG... is er eigenlijk een reden dat sommige msn vraag topics worden gesloten, sommige worden verwezen naar het grote msn topic, andere fb's weer hebben gezegd dat eigen topics prima mogen en sommige gewoon openblijven? Wat is nou eigenlijk de regel precies?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ben het wel met je eens, het is inderdaad een beetje irritant,
maar mensen moeten wel bij het onderwerp blijven kijk maar bij ''het grote autisme topic'' dat is bedoeld voor mensen met autisme die problemen hebben en die gewoon met elkaar erover kunnen praten, het enige waar het nu over gaat is dat er te snel diagnoses worden gesteld, dat zeggen dan mensen die zelf geen autisme hebben en denken dat het wel meevalt maar dat is niet zo, maar goed dit hoort hier eigenlijk ook niet thuis maarja ik ben het wel met je eens een topic moet wel worden gebruikt waar het voor bedoeld is maar steeds dat ontopic/oftopic geschreeuw is reuze irritant net als dat er meteen SLOTJE!! geschreeuwd word. Laatst gewijzigd op 19-07-2010 om 17:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|