Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Verder wilde ik dit nog even tussendoor verbeteren: Citaat:
![]() Dan nu over tot de orde van de dag: Ik vind het briefje een beetje clichématig, en sowieso scoor je er niet echt punten mee als je naast haar zit en dan een sms stuurt. Neem jezelf gewoon voor het te zeggen, en dan heb je misschien zoiets van "dat gaat me nóóit lukken", maar je moet gewoon even slikken en het zeggen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat smsje is op een bepaalde manier wel heel romantisch en ik kan me voorstellen dat in het echt vragen of ze je lief wil zijn misschien niet zo, eh, poetisch is. Maar! Met een smsje uit het niets vragen of ze je lief wil zijn is misschien niet de meest effectieve manier om haar voor je te winnen. De kans dat ze meteen zegt, ja, ja! Duizenmaal ja! is niet zo heel groot. Ze moet in elk geval weten dat je meer romantisch met haar wil zijn. Kan je niet wat subtieler beginnen, zoals iets dichter bij haar zitten, haar hand aanraken/vasthouden als het goed getimed is, met haar uitgaan enzo? Ik denk dat je dan meer kans op succes hebt zodat ze niet opeens schrikt van 'Oh nee ik ken hem al zo lang en wil opeens mijn lief zijn, ik weet niet of ik daar al aan toe ben, ik weet niet wat ik voor je voel!' maar meer de tijd heeft om wat ze voor je zou kunnen voelen op te laten bloeien
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt na eerste keer seks Krume | 17 | 22-05-2014 20:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd men123 | 12 | 20-07-2010 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |
Zijn er mensen die de eerste keer niet zo bijzonder vinden? Da_Suuz | 54 | 29-11-2004 06:46 | |
Liefde & Relatie |
eerste keer verliefd (16) Charlottetje | 34 | 06-11-2003 23:57 |