![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom denken mannen als ze een vrouw zien altijd meteen maar aan 1 ding! Leer haar eerst is kennen! ga leuke dingen doen! en misschien op een dag een keer de daad verrichten! Veel mannen hebben ook gewoon seks om dat ze dan bij hun matties kunnen vertellen dat zo ohzo goede sex hebben gehad! Je kunt gewoon het ook leuk hebben met een meid..Zonder steeds aan dat gat daaronder te moeten denken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenminste. Of ik ben ook al geen meisje meer. ![]() Nee oké, het hormonen-neuken gedeelte klopt waarschijnlijk voor de meeste levende wezens. Alleen zit er een verschil tussen denken en uitvoeren. Ik spring tenminste niet op het eerste beste wat mijn pad kruist En @chriswissink19: ja, dat zou kunnen. Maar ik geloof dat het toch niet zo vaak voorkomt. Ik zou het behoorlijke sukkels vinden, die zoiets zouden flikken. Maar goed, het is wel 'n goede reden om eerst een beetje een goede relatie te beginnen, vóór je bovenop een minderjarig meisje duikt. Sowieso lijkt dat me een goed idee, verder ben ik het ook gewoon met je eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het gemiddelde hoeft inderdaad nog niets over het meisje van de TS te zeggen, inderdaad. ;p Edit; oh wacht, jij bént de TS. Wat is er met het originele meisje gebeurd? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Op welke leeftijd krijgen meisjes zin in seks? Verwijderd | 32 | 15-03-2020 16:23 | |
Seksualiteit |
Pedosexualiteit. KleineTomaat | 220 | 13-09-2004 16:18 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Een beetje raar misschien maar.. Memphis Man | 100 | 10-03-2003 17:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Computergames met seks en veel geweld moeten verboden worden. Isa | 198 | 22-01-2003 09:12 |