![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja ik heb wat info opgezocht nu en ik kan vinden als je zwanger bent heb je geen menstruatie ik ga wel ff me vriendin vragen heeft ze vast wel hoop ik :$
ach hoe groot is de kans nou dat ze echt zwanger is? maar glijmiddel en voorspel werkte !! dee haar niet echt zeer meer zij ze en ze leek nu ook ontspannen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je het voorspel overslaat is tot daar aantoe, maar als ik het zo lees, ben jij nog veel te jong en onwetend (en zij net zo goed!) om seks te hebben. Ga in godsnaam eerst eens een beetje opgroeien voor je seks gaat hebben. Gebruik ingodsnaam op z'n mínst een condoom. Tenzij haar baarmoeder is geamputeerd heeft ze net zoveel (of zelfs meer) kans om zwanger te raken als wie dan ook. Jullie zijn echt heel dom bezig als je onveilig seks hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is niet aan ons om te beslissen of xxboyxx oud genoeg is om seks te hebben, of welke ander dan ook.
Natuurlijk is het dom om het zonder condoom te doen, want ook van voorvocht kun je zwanger raken, maar een preek over hoe oud je moet zijn om seks te hebben is niet de bedoeling hier.
|
Ik ben zwanger geworden toen ik 17 was en dat vond ik al zwaar op die leeftijd laat staan 14,, ik heb toen een abortus gehad (ik wil hier geen discussie over! als ik terug in de tijd kon had ik het anders gedaan)
Je moet echt oppassen want dit is niet wat je wil geloof me,, in ieder geval NOG niet. Zij heeft juist meer kans op zwanger worden omdat ze jong is en ik denk dat jou sperma ook in top conditie is omdat jij ook jong bent,, en ook al is het niet zo,, Je hebt er maar 1 nodig om papa te worden. Ik waarschuw je hiervoor omdat het voor altijd bij je blijft of ze het nu wil houden of niet,,Een abortus is heel zwaar mentaal vooral. En geloof me dat wil jij je meisie niet aan doen. Wees voorzichtig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ze had nog steeds menstruatie dus ze is bijna zeker niet zwanger ![]() |
![]() |
|
|