Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zegt bezig te zijn met muziek en dans enzo, dus denk ik eerlijk gezegd dat het gewoon beetje jouw natuur is om zo nu en dan een mindere periode te hebben.
![]() Passionele mensen zijn nu eenmaal iets gevoeliger hiervoor. Waarom denk je anders dat zoveel muziekartiesten zelfmoord plegen? Ik zou gewoon aanraden het niet zover te laten komen en altijd het hoofd koel te houden. Het is er vanzelf gekomen en het gaat ook vanzelf weer weg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daarentegen denk ik dat de vermoeidheid en de leeftijd hier wel een grote rol spelen. Zelf heb ik een erge depressieve periode gehad rond mijn 15-16. Daar is toen niets aan gedaan, omdat dat 'normaal' was voor mijn leeftijd. Nu ben ik er achter dat toen ook al meer speelde, vooral omdat ik er aanleg voor heb. Maar ik zou je slaappatroon in de gaten houden, zeker nu je merkt dat dat echt invloed heeft. Als het blijft aanhouden, zou ik persoonlijk toch eens met iemand gaan praten en je niet zomaar je laten afschepen met 'dat is de leeftijd'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat het ook voor een deel komt doordat ik verliefd ben. Ik wordt al heel snel jaloers op ben bang dat ze een andere jongen leuk vind en daardoor voel ik me dan weer klote. Maar vermoeidheid zou ook zeker een grote rol spelen denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja verliefd zijn is super, vooral als jij en die ander het allebei zijn, maar als je het nog niet zeker weet van elkaar of er is nog niks gebeurd kan je je wel is enorm rot voelen. |
![]() |
|
1. Puberteit. Trust me
![]() 2. Liefde is altijd kut, (ik val al 2 jaar op dezelfde klootzak die me niet ziet staan) dus ga ervoor en vraag er gewoon naar! Dat is beter dan onzekerheid. 3. Ik word ook altijd superemotioneel van systematisch weinig slapen. Op een zeker punt, word ik er zelfs ziek van (koorts, misselijk, dat soort dingen). Probeer gewoon iets eerder naar bed te gan. Als je bijna 16 bent, denk je dat 11 uur te vroeg is, maar dan ben je 's ochtends wel uitgerust. 4. Probeer wat meer groenten en fruit te eten. Je hoeft je echt niet vol te gooien met appels en bananen, maar als je nou gewoon begint met een banaan/appel/whatever als je thuis komt ipv chips of weetikwat je eet. 5. Probeer genoeg zonlicht te pakken. Er zit een stofje in, waar je blij van wordt. Daarom is iedereen gelukkig en blij en verliefd als de lente komt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen kan wel eens een mindere dag hebben, of je nu artiest bent of niet. Hoeveel mensen plegen zelfmoord waar je niks van hoort? Heel veel. Als het toevallig een artiest gebeurt, komt het in het nieuws. Zelfmoord is van alle mensen, niet specifiek van die zogenaamde passionele mensen. En laat je dit gezegd zijn door een musicus, die ook zo zijn mindere dagen heeft, maar echt niet aan zelfmoord denkt. Pfft, dat ik er zelfs nog op inga ![]() Maar nu wel een serieus advies: eigenlijk zou je, voor je eigen slaap, minimaal een uur voor je gaat slapen die pc uit moeten zetten. Dan kom je beter in slaap. Dat laatste uurtje kun je dan vullen met lezen of zo. |
![]() |
|
![]() |
Hey!
Ik begrijp wat je bedoelt! Soms voel ik me ook zo... Waarschijnlijk heeft het met de leeftijd te maken! Ik ben momenteel 16 jaar en ik heb het gevoel al 2-3 jaar.... Ik denk dat het met de pubertijd te maken heeft... Als ik van die dagen heb, luister ik naar muziek en dans ik alles van me af. Soms helpt het, soms ook niet. Maar ik heb geleerd om op die dagen dingen te doen die ik leuk vind. De ene kan het van zich af dansen, de ander ligt liever de hele dag in bed. Maakt niet uit wat je doet. Doe vooral daar waar je zin in hebt! Groetjes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
wtf er plegen zoveel mensen zelfmoord wat n onzin, en als je n baaldag hebt hoef je echt niet meteen zelfmoord te plegen.
maareeh ik ben 13 en heb dr ook last van. ze zeggen dat t bij de leeftijd hoort maar dat is geen oplossing. dat is ws de rede. het komt waarschijnlijk doordat je niet tevreden bent met iets, in mijn geval mijn oersaaie leven,niet toegelaten op een school waar ik heen wilde, een kut school waar ik nu op zit, een familie die me niet begrijpt,vrienden die me laten vallen en ga zo nog maar ff door. maarja ik moet jou hier niet mee lastig vallen het is dus belangrijk dat je kijkt hoe je leven er nu uitziet. als je verliefd bent ga dan niet bij de pakken neerzitten maar onderneem actie!!! anders is er wel kans dat ze dalijk een ander tegen het lijf loopt. en als je nu nog niet echt een vriendschap met haar hebt opgebouwd ga dat dan zo snel mogelijk doen! weet je wat ook helpt op baaldagen?? gewoon ff een halfuur ofzo op je kamer zitte en alles doen waar je zin in hebt het maakt niet uit hoe gek het is. echt t klinkt raar maar t helpt echt!! wel opletten dat je home alone bent en dat je gordijnen dicht zijn en wat bij mij ook helpt is gewoon praten met iemand waarvan je weet dat je diegene kan vertrouwen maar die de rest van je familie,vrienden,klasgenoten etc. niet kent om roddels te voorkomen, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verward 18piet18 | 2 | 08-01-2011 23:59 | |
Psychologie |
vereenzaming/er niet bij horen sicilion | 37 | 27-02-2007 23:12 | |