ik heb een klein probleem, ik ben 16 en ik was afgelope donderdag besneden
het liep niet erg goed af, ik kreeg en inwendige bloeding die avond daarna, mijn penis werd zo groot als en sinaassappel en werd helemaal blauw, waardoor het de dag daarna weer geopereerd werd
de rest van vrijdagmiddag- en avond moest ik in ziekenhuis blijven, de doktor had mijn verband verschoond en ik mocht naar huis
gistere werd mijn verband er helemaal afgehaald, en nu kan ik bijna onmogelijk lopen/bewegen
het bloed niet meer ofzo, maar het is enorm pijnlijk, van alles wel, ik weet niet of dit echt normaal is die doktor zij dat ik vandaag eigenlijk al gewoon naar school kan
nu ben ik wel besneden vanwegen een te strakke voorhuid, als het voorhuid erafging en ik raakte de eikel aan deed het ook pijn, op internet heb ik gelezen dat er na een tijdje een beschermend laag hierover zou moeten komen, maar dat duurt ( volgens de site waarop ik het las ) weken ? dat kan ik echt niet meer aan dit is echt enorm pijnlijk
weet iemand hier iets voor of heeft iemand hier iets aan toe te voegen ? help pls