![]() |
|
Verwijderd
|
Naar aanleiding van het andere topic over slechte eigenschappen. Wat zijn je goede eigenschappen?
TS Begint: - Ik kan mezelf goed inschatten - Ik bied een luisterend oor voor anderen - Ik overweeg de opties goed. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
-Ik heb veel zelfkennis.
-Ik kan anderen vaak vrij goed inschatten. -Ik ben vrij geduldig. -Ik kan de humor van dingen inzien, dat is vooral handig omdat ik zelf nogal eens klunzig ben maar ik voel me dus bijna nooit voor schut staan. -Ik weet wat ik wil. -Ik ben niet gauw van mijn stuk gebracht, ik heb veel zelfvertrouwen, accepteer mijzelf en ben niet bang om mijzelf te zijn. -In verband daarmee staat dat ik ook goed op mezelf kan zijn en niet per se door iedereen aardig moet worden gevonden. -Ik ben best nog wel redelijk getalenteerd. Ik heb tweetalig gymnasium gehaald met goede cijfers, ik kan aardig zingen en ik speel tegelijkertijd gitaar en ik kan aardig tekenen. -Ik ga confrontaties niet uit de weg. -Ik geef mensen graag advies als ze dat nodig hebben. (ook als ze er misschien niet direct om vragen, wat misschien een minder goede eigenschap is, grenzend aan betweter zijn. En dat ben ik ook.)
Laatst gewijzigd op 04-09-2010 om 16:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Ik ben getalenteerd en ambitieus.
* Ik werk hard (lees: kan hard werken). * Ik kan enorm genieten van 'kleine' dingen. * Ik ben tevreden met mijn uiterlijk. * Ik sta altijd voor vrienden klaar. * Ik kan me prima vermaken in mijn eentje. * Ik heb zelfkennis. * Ik doe dingen die ik eng vind om te doen. * Ik schijn lief en grappig te zijn. * Ik ben ruimdenkend. |
![]() |
|
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- ik ben aardig,
- ik kan goed luisteren, - ik ben handig en probeer mensen ook vaak te helpen met klusjes waar handigheid bij nodig is ![]() - ik leer snel, - ik heb een goed geheugen en vergeet niets van wat mensen me vertellen, - ik kan me prima alleen vermaken, - ik ben netjes, - ik werk secuur en stel hoge eisen aan mijzelf (soms ook een nadeel ![]() - ik ben grappig, - ik kan het altijd erg goed met (jonge) kinderen vinden, - ik hou me aan afspraken, - ik ben lief, - ik ben best grappig, - ik sta open voor alles en vind echt maar zelden iets vreemd of raar |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zwarte piet grutje | 40 | 05-02-2015 20:48 | |
Psychologie |
Wat zijn jouw goede eigenschappen? Miekje* | 28 | 16-04-2013 20:55 | |