Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En gezien de animo is er allicht wel iemand te vinden om wat dan ook samen te doen (immers samen is altijd leuker dan alleen). En uit vorige meeting is altijd gebleken dat mensen op verschillende drugs echt prima samen gaan.
||
Citaat:
M'n pa had het er laatst over dat hij wel weer op vakantie wilde gaan maar ik weet alleen niet precies wanneer. Zodra ik hier meer over weet laat ik het weten want dan kan het eventueel ook in Haarlem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Zoiets? Ik denk wel dat ik geen heel weekend erbij ga/kan zijn. Een nacht en een dag ongeveeer.
Vr 2- zo 4 juli: - tuttebel - .. Vr 9 - zo 11 juli: - tuttebel - ... Vul in welk weekend je kunt en dan kijken we naar welk weekend de meeste mensen kunnen?
|
Verwijderd
|
Net weer in/bij/voor het pand geweest waar alle legendarische D&A meets de afgelopen jaren werden gehouden. Godver wat een heerlijke plek was dat toch! Alles kon daar. Dagen lang kadaaveren en niemand had er last van. Iedereen was welkom. Iedereen kon blijven 'slapen'. Briljant. <3
Nu wonen we ook fijn, maar die griebusbende daar was echt konings voor dat soort dingen. |
![]() |
|
hmm het klinkt nu wel heel erg verleidelijk
![]()
|
![]() |
|
|